عنایتى: از صمیم قلب آرزوی پیروزی استقلال مقابل سپاهان را دارم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: از صمیم قلب آرزو مى کنم که تیم محبوبم مقابل سپاهان برنده بازى باشد.

عنایتى: از صمیم قلب آرزوی پیروزی استقلال مقابل سپاهان را دارمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عنایتى پیشکسوت باشگاه استقلال درباره دیدار تیم هاى استقلال و سپاهان گفت: امیدوارم این مسابقه، بازى زیبایى شود چرا که هر 2 تیم خوب هستند و هواداران هم با حضور در ورزشگاه آزادی از آبی پوشان پایتخت انتظار پیروزی دارند.

او درباره تقابل قلعه نویى با استقلال گفت: قلعه نویى تو قلب من هست و او را دوست دارم، اما استقلال تیم من است و مى خواهم این تیم برنده باشد و از صمیم قلب آرزو مى کنم استقلال بازى را ببرد.

او درباره غیبت منتظرى و سهرابیان گفت: نمى توان پیش بینى کرد که چه اتفاقى در نبود این ٢ بازیکن مى افتد، اما فقط دعا مى کنم بازیکنان جایگزین به نحوى عملکرد خوبى داشته باشند که استقلال بازى را ببرد.

عنایتى درباره عملکرد بازیکنان خارجى استقلال بیان کرد: حساسیت باید روى بازیکنان خارجى باشد و باید این موضوع در ابتداى فصل به شدت پیگیرى می شد. استقلال تیم بزرگى در ایران و آسیا است و به همین دلیل بازیکنانى که براى این تیم انتخاب مى شوند باید در سطح بین المللى باشند، اما متاسفانه بازیکنان خارجى تا به اینجا خوب نبودند. امیدوارم استقلال در نیم فصل تقویت شود . استقلال به یک مهاجم هدف نیاز دارد و امیدوارم بازیکنان خوبى جذب تیم شوند.

عنایتى درباره عملکرد قربانى در تیم جدیدش و اینکه برخى بازیکنان در استقلال عملکرد خوبى ندارند گفت: شرایط در استقلال متفاوت است. هواداران، روزنامه و ... به تیم استقلال مى پردازند و بازیکنان هم شاید زیر فشار این هجمه‌ها نتوانند خود را ثابت کنند. به همین دلیل است که مى گویم بازیکنانى که وارد این تیم مى شوند جدا از عملکرد خوب فنى باید روحیه بزرگى هم داشته باشند چرا که پستى و بلندى در زندگى و فوتبال وجود دارد.

او درباره منحل شدن تیم پدیده گفت: پدیده هم در حال منحل شدن است و متاسفانه نمى دانم درباره فوتبال خراسان چه باید بگویم. این همه پتانسیل مالى در آن شهر است، اما کسى اهمیت نمى دهد و واقعا باید خسته نباشید بگویم به بازیکنان پدیده و گل محمدى که تا به اینجا پاى کار ایستادند. من نمى دانم مسئولان ما در حال انجام چه کارى هستند که این قدر بى توجه هستند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار