کیانی: صحبت‌های قلعه نویی باعث پیروزی سپاهان شد

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: استقلال در نیمه اول بهتر از ما بود، اما در نیمه دوم با صحبت‌های که قلعه نویی انجام داد شرایط بازی را تغییر دادیم.

کیانی: صحبت های قلعه نوعی باعث شد نیمه دوم به بازی برگردیم/ جوسازی در رسانه کار خوبی نیست

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی کیانی بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از شکست استقلال در استادیوم آزادی گفت: در این بازی ۲ نیمه متفاوت داشتیم. استقلال در نیمه اول بهتر از ما بود، اما در نیمه دوم با صحبت‌های که سرمربی تیم امیر قلعه نویی انجام داد خوشبختانه به خود آمدیم و شرایط بازی را تغییر دادیم. ما تیم با تجربه‌ای هستیم و بازیکنان خوبی در تیم حضور دارند. خداروشکر که توانستیم در نیمه دوم به بازی برگردیم و برنده بازی باشیم. خوشحالیم که شرمنده هوادارانمان نشدیم و امیدوارم این روند رو به رشدمان را حفظ کنیم.

او در مورد بازی کردن مقابل استقلال تهران در استادیوم آزادی گفت: از ابتدا می‌دانستیم که بازی سختی در پیش خواهیم داشت و بازی کردن مقابل استقلال در استادیم آزادی کار دشواری است.

کیانی در مورد صحنه‌ای که داور اعلام پنالتی کرد و بعد نظر خود را عوض کرد گفت: آن صحنه صد در صد پنالتی بود، اما ما به نظر داور احترام می‌گذاریم.

او در مورد اینکه جو رسانه‌ها در چند روز قبل از بازی آیا در داوری تاثیر گذار بوده یا خیر گفت: قطعا این موضوع تاثیر گذار بوده است. در این مدت همه رسانه‌ها بر علیه ما موضع گرفته بودند. شما اگر به بازی‌های اخیر نگاه کنید در ۵ هفته ما از داوری ضرر دیده ایم و چند پنالتی برایمان گرفته نشد.

کیانی در مورد داوری این دیدار ادامه داد: داور بازی امروز بسیار خوب عمل کرد، اما آن صحنه پنالتی بود که کمک داور رای داور را برگرداند. در نهایت ما به رای داور احترام می‌کذاریم.

او در مورد جوسازی تیم‌های رقیب در رسانه‌ها گفت: امیدوارم تیم‌ها حرفشان را در زمین بزنند و بفهمند که جو سازی در رسانه‌ها کار خوبی نیست.


بیشتر بخوانید:قلعه نویى: در مقابل همه تیم‌ها انگیزه دارم /کى‌روش از نظر رفتارى باید کنترل شود /به کسی باج نمی‌دهم

فلاحت‌زاده: بازى استقلال و سپاهان چنگى به دل نمى‌زد

رحمانی: فوتبالی منطقی ارائه دادیم/ شرایط موجود را تحمل می‌کنم


انتهای پیام/

صحبت های کیانی بعد از برد مقابل استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار