مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی عنوان کرد:

باز بودن تمامی راه‌های ارتباطی آذربایجان غربی در پی بارش‌های روز اخیر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از باز بودن تمامی راه‌های ارتباطی استان بعد از بارش‌های روز اخیر خبر داد.

ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت و گو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛ گفت: در پی بارندگی‌های دو روز اخیر شاهدبروز سیل در برخی مناطق استان از جمله منطقه سیلوانا بودیم که بر اثر آن پل موقت منطقه گلستانه دچار آسیب شد.

وی یادآور شد: پلِ کنونی گلستانه که به جهت بارش‌های دو روز گذشته دچار آسیب شده است به صورت سازه‌های فلزی و جهت تسهیل تردد مردم منطقه بعد از سیل‌های فصل بهار سال ۹۶ جایگزین پل مخروبِ اصلی شده بود که عملیات اجرایی پل اصلی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بلافاصله مسیر جایگزین برای برقراری تردد اهالی تعیین شده است، ادامه داد: مردم برای رفت و آمد به روستای گلستانه می‌توانند از دو مسیر جایگزین استفاده کنند که یکی از آن راه آسفالته دیزج – سوسن آباد و گلستانه و دیگری راه خاکی دوکانه – حلج و گلستانه است که از نخستین ساعات بعد از سیل و تخریب پل مذکور به اطلاع شهروندان رسید.

شکری با اشاره به اینکه تردد از روی پل هاشم‌اباد برقرار است، ادامه داد:مردم می‌بایست به هشدار‌های در خصوص جایگزینی پل‌ها آسیب دیده با مسیر‌های تعیین شده توجه کرده و افزایش چند کیلومتری مسیر آن‌ها را از تردد امن غافل نکند.

این مقام مسئول در خصوص پل پوش آباد اشنویه نیز اظهار کرد: در این منطقه نیز هیچ مشکلی برای تردد مردم‌وجود ندارد.
 
انتهای پیام/م
 

تمامی راه‌های ارتباطی آذربایجان غربی باز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.