خلاصه گفت‌وگوی «10:10 دقیقه» با مهدی محمدی کارشناس مسائل راهبردی + فیلم

مهدی محمدی کارشناس مسائل راهبردی میهمان چهاردهمین قسمت از برنامه «10:10 دقیقه» بود که مشروح این گفتگو یکشنبه 29 مهر در سایت باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شد.

خلاصه گفت‌وگوی «10:10 دقیقه» با مهدی محمدی کارشناس مسائل راهبردی + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهاردهمین قسمت از برنامه «10:10 دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان، یکشنبه (29 مهر) میزبان مهدی محمدی کارشناس مسائل راهبردی بود.

محمدی در این برنامه، درباره موضوعاتی همچون برجام و فرجام آن، واقعیت های گفته نشده FATF ، مشکلات اقتصادی مردم و مواضع جهبه انقلاب و دیگر احزاب  سخن گفت.

خلاصه  این گفتگوی جذاب را می‌توانید در ویدئو زیر مشاهده کنید.

 

 


بیشتر بخوانید: از گلستان برجام تا واقعیت ماجرای FATF در گفتگوی برنامه « 10:10 دقیقه» با مهدی محمدی کارشناس مسائل راهبردی 


 

انتهای پیام/

خلاصه گفتگوی مهدی محمدی در برنامه 10 و 10 دقیقه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن کامران پور
۰۱:۵۵ ۰۴ تير ۱۳۹۸
سلام و با عرض احترام و خسته نباشید خدمت تمامی دست اندرکاران باشگاه خبرگزاری جوان، خدا قوت
من دو تا از فیلم های برنامه ی گفت و گوی 10 و 10 رو دیدم یکی حاجی محمدی و دیگری مهدی محمدی، به نظرم اون دعوایی که بر سر افزایش حقوق بود و خیلی خیلی رسانه ای شد و اخر هم حل نشد، از تو دل این فیلم حاجی محمدی که به مردم شفاف گفته نشد، باز تأکید می کنم شفاف گفته نشد، میشه فیلمش رو پخش کرد به طور علنی لااقل این ابهام از نظر فکری برای مردم حل بشه.
بعد در مورد برنامه ی مهدی محمدی، یه تشکر ویژه از مجری خوب و توانا بکنم و یه تشکر ویژه از مهدی محمدی که سوال صریح و جواب هم صریح لااقل برای من که حداقل روزی 5 فیلم از مناظرات حول مسائل مهم کشور رو از اینترنت دنبال می کنم (می گم برای من که دنبال کرده بودم) بسیار مفید بود در سرعت سوال و انتقال پاسخ
خدا قوت خدا قوت خدا قوت موفق باشید
آخرین اخبار