رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رفسنجان از آغاز عملیات آبخیزداری حوزه ده سیاهان این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود حیدری پور ،رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رفسنجان در دیدار با فرماندار این شهرستان هدف از اجرای عملیات آبخیزداری را با توجه به درجه خطر پذیری بالا، حوزه ده سیاهان اولویت نخست این اداره برای اجرای عملیات آبخیزداریست.

مسعود حیدری پور گفت: هفتاد درصد پروژه‌های اجرا شده دراین شهرستان از سال ۱۳۷۰ تاکون در حوزه راویز بوده که عمده فعالیت‌ها در حوزه نیز در قالب عملیات مکانیکی انجام شده و با قراردادی که با پیمانکار بسته شده عملیات بیولوژیک در این حوزه آغاز شده و تا دیماه به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: در حوزه ده سیاهان که کار آن از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اخیرا آغاز شده دو مورد بند خاکی تراکمی با سرریز‌های سنگ و سیمانی در دستور کار قرار گرفته و در قالب قراردادی یک میلیارد تومانی تا کنون قریب ده درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی تصریح کرد:در این زمینه با توجه به وسعت عرصه‌های طبیعی و بمنظور حراست از منابع طبیعی نیاز به مشارکت مردم و دستگاه‌های دولتی است و از ابزار تسهیلگر برای شناسایی مشکلات مردم و تعامل بیشتر با دستگاه‌های اجرایی به بهترین نحو ممکن استفاده خواهد شد.
انتهای پیام/ی

انجام عملیات آبخیزداری در رفسنجان

برچسب ها: محیط زیست ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار