کرمان رتبه سوم کشور در صدور اعتبارنامه های مرتبط با بانوان و خانواده

تعداد 184سازمان مردم نهاد جوانان با موضوع فعالیت های مرتبط با بانوان و خانواده در سراسر کشور موفق به دریافت اعتبارنامه شده اند که کرمان پس از استان های البرز و اصفهان در جایگاه سوم کشور قرار گرفته است.

محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانگفت: تعداد 184 سازمان مردم نهاد جوانان با موضوع فعالیت های مرتبط با بانوان و خانواده در سراسر کشور موفق به دریافت اعتبارنامه شده اند که بالاترین تعداد صدور اعتبارنامه به استان های البرز، اصفهان و کرمان و آذربایجان شرقی  اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه امور بانوان و خانواده در اولویت برنامه های اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد، افزود: 14سمن از 75 سمن دارای اعتبارنامه استان، موضوع فعالیت مرتبط با بانوان و خانواده دارند که پس از استان های البرز و اصفهان بیشترین تعداد را داریم.

امیری خراسانی موضوعات مرتبط با بانوان و خانواده را شامل ازدواج سالم و تحکیم بنیان خانواده، آگاهی بخشی و توانمندی های با امور بانوان و خانواده، توانمندسازی دختران حاشیه نشین، توانمندسازی در عرصه مهارت های فنی و حرفه ای زنان سرپرست خانواره، سیره فرهنگ فاطمی، عفاف و پاکدامنی، مد و پوشش های اسلامی، مهارت های زندگی و ورزش دختران عنوان کرد.

وی تصریح کرد: جوانان 18 تا 29 سال علاقه مند به فعالیت در این حوزه ها می توانند اعتبارنامه فعالیت خود را از این اداره کل دریافت کنند.

امیری خراسانی با بیان اینکه دوره های آموزشی قبل، حین و بعد از ازدواج در دستور کار شهرستان ها قرار دارد، یادآور شد: طی شش ماهه نخست امسال، بیش از 60 کارگاه استاندارد و 5 همایش در این خصوص برگزار شده است.

انتهای پیام/ب

کرمان در صدور اعتبارنامه های مرتبط با بانوان و خانواده بر سکوی سوم کشور ایستاد

برچسب ها: اخبار ورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار