عامل ترس برانکو از چین می‌آید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتراف کرد که از مانینگ داور اهل کشور چین می‌ترسد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران اخیرا در مصاحبه بعد تمرین تیمش، ترس خود را نسبت به داور احتمالی بازی سرخپوشان مقابل الاهلی عربستان اعلام کرد.

برانکو در این مصاحبه درباره قاضی احتمالی این بازی گفت: او همان داور چینی است که در فینال آسیا حضور داشت و به ما لطمه زد. طبیعی است که از این مسائل ترس داشته باشیم. می‌دانید دنبال توجیه و بهانه نیستم، اما این واقعیت وجود دارد که ما چهار امتیاز را به دلیل داوری از دست دادیم.

مسابقه فینال رفت فصل پیش لیگ قهرمانان آسیا برعهده "مانینگ" چینی بود، که از نظر برانکو ایوانکوویچ عامل اصلی ناکامی سرخپوشان در کسب جام این شخص بود. مانینگ و تیم داوری اش در بازی کاشیما آنتلرز و پرسپولیس روی یک صحنه مشکوک، مرتکب اشتباه شد که نهایتا باعث عقب افتادن پرسپولیسی‌ها و سخت شدن جبران نتیجه بازی در این مصاف حساس شد.

مانینگ قضاوت‌های خوبی در آسیا برای سرخپوشان مخصوصا رو به روی همین نماینده عربستانی یعنی تیم الاهلی داشته است. این داور چینی قضاوت بازی پرسپولیس الاهلی را در مسابقه برگشت بر عهده داشت که در نهایت شاگردان ایوانکوویچ موفق شدند با شایستگی از سد نماینده عربستان عبور کرده و راهی مرحله نیمه نهایی شود. در آن بازی خاطره انگیز مانینگ ۲ پنالتی که هر ۲ هم از نظر کارشناسان صحیح بود را برای پرسپولیس گرفت تا منشا و طارمی گل‌های دوم و سوم را برای پرسپولیس به ثمر برسانند.

اشتباهات داوری قسمتی از فوتبال محسوب می‌شود، اما به دلیل آن که پرسپولیسی‌ها در این فصل از لیگ قهرمانان مقابل تیم‌های السد و پاختاکور از قضاوت داور‌ها ضربه خوردند و گل‌های آفساید دریافت کردند، بنابراین ترس برانکو ایوانکوویچ از داور احتمالی تا حدی قابل قبول است.


بیشتر بخوانید:

باشگاه ناتینگهام فارست تولد فوتبالیست ایرانی را تبریک گفت +عکس

نوروزی:به پرسپولیس می روم

برانکو: شادی پس بردمان کامل نشد / کامیابی‌نیا به بازی مقابل الاهلی می‌رسد


انتهای پیام/

ترس برانکو از ما نینگ چینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نا داور
۱۱:۱۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
گل بود به سبزه نیز اراسته شد .خدا بخیر کنه با این داور
آخرین اخبار