خلیلی: مشکل مالی برانکو به زودی حل می‌شود

مدیر تیم پرسپولیس تهران گفت: نامه‌نگاری‌های لازم انجام شده تا طلب برانکو ایوانکوویچ هرچه سریع‌تر پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن خلیلی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حاشیه تمرین امروز این تیم در خصوص وضعیت این تیم در آستانه سفر به امارات گفت: به ادامه موفقیت‌هایمان خوش‌بین هستیم. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دبی ۳ جلسه تمرینی خواهیم داشت که ۲ جلسه آن پیش از بازی برگزار می‌شود و یک جلسه هم بعد از بازی ریکاوری خواهد بود. پس از آن ساعت ۳ بعدازظهر فردای بازی به وقت محلی به ایران باز می‌گردیم.

خلیلی در خصوص وضعیت امید عالیشاه گفت: صحبت‌هایی در مورد او انجام شده، اما در کمیته انضباطی صحبتی نشده است. سرمربی تیم اختیار تام دارد و با نظر او عالیشاه همراه ما نخواهد بود. تصمیم‌گیرنده اول و آخر سرمربی تیم است.

سرپرست پرسپولیس در خصوص دریافتی سرمربی این تیم گفت: خوشبختانه سرمربی ما با تمرکز بالا کارش را انجام می‌دهد. در مورد دریافتی برانکو، عرب امروز صحبت می‌کند. تصمیم باشگاه این است که مشکل مالی برانکو حل شود. نامه‌نگاری‌های لازم انجام شده تا این پرداختی زودتر صورت بگیرد و سرمربی ما با تمرکز بیشتری به کارش ادامه بدهد. اما در خصوص بدهی‌ها و شکایت‌ها اجازه بدهید عرب صحبت کند، چون او اشراف بیشتری به این مسائل دارد.


بیشتر بخوانید:

باشگاه ناتینگهام فارست تولد فوتبالیست ایرانی را تبریک گفت +عکس

نوروزی:به پرسپولیس می روم

برانکو: شادی پس بردمان کامل نشد / کامیابی‌نیا به بازی مقابل الاهلی می‌رسد


انتهای پیام/

صحبت‌های محسن خلیلی در تمرین پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار