نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده :

آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به بخش‌های سرآسیاب یوسفی و ممبی

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده درمجلس از آغاز عملیات گاز رسانی به بخش‌های سرآسیاب یوسفی و ممبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛عدل هاشمی پور در دیدار با مردم سرآسیاب یوسفی گفت : عملیات اجرایی گاز رسانی به روستاهای بخش سرآسیاب یوسفی و ممبی شروع شده و دستگاهای راه سازی در حال تصطیح مسیر خط لوله هستند.
وی افزود : 15 کیلومتر از لوله های خط انتقال گاز توسط پیمانکار خریداری شده و در حال انتقال به محل کار هستند و پیش بینی می‌شود تا نیمه اول سال 98 مشعل گاز در سرآسیاب یوسفی و ممبی روشن شود.
هاشمی پور در ادامه اظهار داشت : طرح های راه سازی معروف به 22 روستا با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون تومان در حال انجام است و تا امروز کارزیرساخت و روکش آسفالت 8 روستا به‌پایان رسیده‌ است.
نماینده مردم شهرستان بهمئی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصیص اعتبار لازم برای سد ایلی آباد گفت : عملیات پایانی و ساخت سرریز سد در حال اتمام است و باید در سال جاری آبگیری شود تا نسبت به آغاز طرح خط انتقال آب و احداث ایستگاه پمپاژ جهت آبیاری مزارع کشاورزی و باغات برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.
هاشمی پور اظهار امیدواری کرد : سالن ورزشی چند منظوره سرآسیاب یوسفی تا دو ماه دیگر با نصب کفپوش به بهره برداری برسد و عملیات اجرایی زیرسازی و ابنیه فنی راه ارتباطی روستاهای بنه پیر و بته آخوند بزودی آغاز شود.

انتهای پیام/غ

اجرای طرح های راه سازی معروف به 22 روستا

برچسب ها: گاز رسانی ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.