فلاحت پیشه به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

طرح جدید کمیسیون امنیت ملی برای ایجاد تاسیسات و تمهیدات جدید در مناطق مرزی

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از تدوین طرح برای ایجاد تاسیسات و تمهیدات جدید در مناطق مرزی خبر داد.

میرجاوهحشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت پیگیری ربوده شدن تعدادی از مرزبانان کشورمان در میرجاوه، اظهار کرد: تمام امکانات و ظرفیتهای امنیتی  در دو طرف مرز ایران و پاکستان به کار گرفته شده است و امیدوارم که هرچه زودتر بتوانیم به نتیجه برسیم.

وی افزود: سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و دیگر نیروهای امنیتی در منطقه حادثه حضور دارند  و با انجام مذاکرات با طرف پاکستانی به دنبال نجات جان مرزبازان کشورمان هستند، باید تاکید کنم که اولویت نخست ما نجات جان سربازان ربوده شده است.

فلاحت پیشه تصریح کرد: بنده طرحی را برای ایجاد تاسیسات و تمهیدات جدید در مناطق مرزی تدوین کرده‌ام که این طرح نیازمند کمک و همکاری نیروهای مرزبانی کشورمان همچون ارتش و سپاه است و امیدوارم که با موافقت دولت و مجلس و با اختصاص بودجه به آن، این طرح عملیاتی شود.

گفتنی است؛ 23 مهرماه تعدادی از بسیجیان و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی (میرجاوه) با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک‌های ضد انقلاب ربوده شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار