مدیر کل کمیته امداد گیلان گفت:امسال ۹۲ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح بهسازی، نوسازی و ساخت مسکن مددجویان اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ علیرضا محمدی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان گفت: امسال ۹۲ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای بهسازی، نوسازی و ساخت ۶هزارو ۲۰۰ مسکن مددجویان کمیته امداد اختصاص یافته است.

وی بابیان اینکه در یک سال گذشته ۱۵میلیارد تومان برای اجرای ۶۵۰ طرح اشتغالزایی تسهیلات پرداخت شده است افزود: این طرح‌ها در قالب طرح‌های خدماتی کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری بوده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان از پرداخت ۶میلیارد تومان زکات توسط مردم نوعدوست استان گیلان به کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۶میلیارد تومان زکات از سوی مردم نوعدوست گیلانی به کمیته امداد پرداخت شده است که این مبلغ دریافت شده در زمینه‌های مختلف برای مددجویان این بخش هزینه شده است.

علیرضا محمدی از افزایش مددجویان این نهاد حمایتی- امدادی خبر داد و افزود: در ۶ ماه نخست امسال ۵هزار مددجو به کمیته امداد استان افزوده شدند که از این تعداد ۷۷هزار خانوار سالمند هستند.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۴میلیاردو ۲۰۰میلیون تومان کمک نقدی به ۲هزار نفر از بیماران صعب العلاج کمیته امداد پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

۹۲ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی کمیته امداد در گیلان اختصاص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.