اهداء ۱۴۵۵ سری جهیزیه به نوعروسان کرمانی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان گفت:چهار میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان در شش‌ماهه نخست امسال درزمینهٔ پرداخت جهیزیه به نوعروسان نیازمند کرمانی هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ناصر شیبانی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان هدف از اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت را تحکیم بنیان خانواده، تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج برای شروع زندگی مشترک و گسترش فرهنگ اسلامی و دینی در بین زوج‌های جوان اعلام کرد و گفت: هزار و ۴۵۵ سری جهیزیه در نیمه نخست امسال به نوعروسان کرمانی اهداء شده است.

وی افزود: برای اهداء جهیزیه به این نوعروسان چهار میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی، امداد و صدقات هزینه شده است.

شیبانی به آمار پشت نوبتی‌های دریافت جهیزیه در استان کرمان اشاره کرد و افزود: ۲۷۱ نو عروس تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند که برای تأمین جهیزیه آن‌ها به ۹۴۸ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی بر لزوم مشارکت خیران در تأمین جهیزیه زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد تأکید کرد و گفت: امیدواریم با مشارکت خیران و افراد نیکوکار در طرح‌های «کوثر و آینه و شمعدون» بتوانیم بخشی از هزینه‌های جهیزیه نوعروسان نیازمندان را تأمین کنیم.
انتهای پیام/ی

۲۷۱ نو عروس تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.