پلمب یک مرکز غیرمجاز کاشت مو در خرم آباد

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از پلمب یک مرکز غیرمجاز کاشت مو که فاقد پروانه فعالیت معتبر، پزشک و کادر فنی مرتبط بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کوروش ساکی رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: وسایل و تجهیزات این مرکز نیز به طور کامل استاندارد نبوده و پرونده متخلفان جهت مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی اظهار داشت: ممانعت از فعالیت این مرکز غیرمجاز در ادامه فعالیت‌های گسترده در خصوص برخورد با مراکز غیرمجاز توسط کارشناسان اداره نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان انجام شد.

وی با بیان اینکه اینگونه مراکز با دخالت در امور درمانی سلامت مردم را به خطر می‌اندازند تصریح کرد: رئیس و جانشین اداره اماکن نیروی انتظامی استان در این راستا با اعزام نیرو، کارشناسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی را در ارائه این خدمت یاری کردند.

ساکی تاکید کرد: مردم قبل از مراجعه به مراکز درمانی از جمله در حوزه زیبایی از اعتبار و استانداردبودن مرکز و تجهیزات ان اطمینان حاصل کنند چراکه با توجه به مراجعه بالای شهروندان برای انجام اعمال زیبایی، فعالیت سودجویان نیز در این رابطه افزایش یافته است.

انتهای پیام/م

یک مرکز غیرمجاز کاشت مو در خرم آباد پلمب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار