مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

ارتباطات و فناوری اطلاعات می تواند نقش پررنگی در اشتغال ایفا کند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان کرمانشاه ظرفیت های زیادی در زمینه ایجاد اشتغال دارد.

ارتباطات و فناوری اطلاعات می تواند  نقش پررنگی در اشتغال ایفا کندبه گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در جلسه هم اندیشی با شهریار بهنیا مدیرکل فناوری و ارتباطات استان گفت: اشتغال‌زایی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت است حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز که می‌تواند در مقابل سرمایه‌گذاری‌های اندک درآمدزایی زیادی داشته باشد، از بخش‌های موثر در ایجاد اشتغال محسوب می‌شود.
 
وی عنوان نمود: حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با داشتن بخش عمده‌ای از فارغ‌التحصیلان و پتانسیل‌های مناسب برای ایجاد شغل، می‌تواند نقش پررنگی در این زمینه ایفا کند.

شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در این جلسه به اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری سهم ارتباطات در استان گفت: استان کرمانشاه در حوزه  ict با جذب مبلغ 54 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری رتبه اول کشوری را کسب نموده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه  با تاکید بر لزوم توجه به اشتغال در مناطق محروم و روستایی گفت: در راستای اجرای قانون توسعه اشتغال روستایی، کارآفرین ها و صاحبان ایده در حوزه استفاده از ارتباطات و فناوری اطلاعات استان می‌توانند بدون محدودیت منابع از این تسهیلات استفاده نمایند.

بهنیا در پایان اظهار نمود: حوزه ict   میدان بسیار وسیعی برای فارغ‌التحصیلان است که در آن به تولید محتوا و نرم‌افزار پرداخته و با ایجاد اشتغال به کسب و کار رونق دهند.


 انتهای پیام/ز

 

 

حوزه ict   میدان بسیار وسیعی برای فارغ‌التحصیلان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.