فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: وظیفه سپاه ساخت مسکن نیست اما به دلیل مشکل محرومین و نیازی که به مسکن دارند این کار با همکاری کمیته امداد انجام می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛سرهنگ پاسدار حمید خرمدل در نشست با خبرنگاران و در آستانه هفته بسیج دانش‌آموزی با بیان رشادت‌های دانش‌آموزان در هشت سال دفاع مقدس بسیج را از ثمرات و برکات نظام جمهوری اسلامی و میراث امام راحل عظیم‌الشان دانست.

فرمانده جدید سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به اولویت‌های امروز استان و کشور اشاره کرد و اشتغال را مهم‌ترین اولویت برشمرد و گفت: باید فرهنگ کار را نیز در استان ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه در دوره جدید سپاه فتح استان به دنبال ترویج فرهنگ کار و کمک و تسهیل‌گری در امر اشتغال در استان خواهد بود افزود: از همه ظرفیت‌های سپاه فتح برای کمک به اشتغال‌زایی در استان استفاده می‌کنیم‌.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود به همکاری سپاه فتح برای ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در مناطق مختلف و برای مستضعفین و محرومین استان با همکاری کمیته امداد اشاره کرد و گفت: وظیفه سپاه ساخت مسکن نیست اما به دلیل مشکل محرومین و نیازی که به مسکن دارند این کار با همکاری کمیته امداد انجام می‌شود.

خرمدل با تاکید بر این که در زمانه کنونی زمان دستگیری از دولت است و همه از جمله سپاه باید به کمک دولت بشتابند افزود: اگر اقدامی در زمینه عمرانی و یا فرهنگی می‌شود بحث دخالت در امور نیست بلکه برای تعامل با دولت و به منظور کمک به دولت این اقدامات انجام می‌شود و سپاه کمک‌کار دولت است.

وی در ادامه با بیان این‌که 13 آبان نمادی از استکبارستیزی ملت ایران است به رویداد مهم 13 آبان اشاره کرد و گفت: از 13 آبان تاکنون همیشه شاهد شکست‌های آمریکا هستیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که دشمن از ایام‌الله‌ها علیه خودمان استفاده می‌کند، افزود: دشمنان 13 آبان را روز تحریم‌های شکننده تعریف کرده‌اند، آن‌ها بدانند که 40 سال است تحریم هستیم.

خرمدل گفت: امروز ما می‌بینیم که روسیه و چین و برخی کشورها مقابل آمریکا ایستاده‌اند و حتی اروپا هم از آن تبعیت نمی‌کند، این حاصل و ثمره اتفاقی است که در روز 13 آبان رخ داد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به نقش بی بدیل دانش‌آموزان در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره و افزود: یک چهارم شهدای کهگیلویه و بویراحمد دانش‌آموزان و فرهنگیان بودند و این استان 446 دانش‌آموز و 99 فرهنگی شهید دارد.

خرمدل تصریح کرد: اعزام 8500 دانش‌آموز شامل 4500 دانش‌آموز برادر و چهار هزار دانش‌آموز خواهر را به اردوهای راهیان نور از برنامه‌های امسال است که تاکنون 1500 نفر اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/غ

همکاری سپاه برای رفع بیکاری در استان

 

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.