خودردوهای بدون راننده بسیار نزدیک‌تر از آن چه تصور می‌کنید +فیلم

به تازگی رنو از خودروی کانسپت EZ-GO در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد. این وسیله یک خودروی الکتریکی است که می‌تواند تا 6 نفر را حمل کند.

آینده خودردوهای بدون راننده بسیار نزدیک‌تر از آن چه تصور می‌کنید +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خودروهای بدون راننده مدتی است که وارد صنعت خودروسازی شده اند. این خودروها هدفی را دنبال می‌کنند. هدف اصلی آن‌ها کم کردن حوادث جاده ای است زیرا زمانی که این خودروهای بدون راننده در جاده‌ها حرکت می‌کنند راننده ای ندارند که سرعت آن‌ها را بسیار زیاد یا کند یا توقف ناگهانی انجام دهد؛ در نتیجه حوادث لحظه ای به حداقل می‌رسد. تا به الان نیز این سازندگان موفق بوده اند.

رنو از خودروی کانسپت EZ-GO در نمایشگاه ژنو رونمایی کرده است .این خودروی الکتریکی می‌تواند تا 6 نفر را حمل کند. این خودروی خودران می‌تواند آینده تاکسی را متحول کند.

نام این خودرو EZ-GO است. EZ-GO یک خودروی برقی است که از تکنولوژی خودروی بدون راننده استفاده می‌کند. این خودرو می‌تواند تا 6 نفر را حمل و جا به جا کند. مسافران باید از طریق یک نرم‌افزار روی گوشی تلفن‌همراه خود سفر خود را ثبت کنند تا یک خودروی EZ-GO برای آن‌ها به محل مورد نظر فرستاده شود. البته قرار است این خودروهای خودران ایستگاه‌های اختصاصی نیز داشته باشند که به راحتی بتوان در آن جا سوار بر خودرو شد و به سمت مقصد مورد نظر حرکت کرد.

طراحی جا دار این خودرو شامل یک رمپ است. وجود این رمپ به کسانی که با خود کالکسه و چمدان حمل می‌کنند کمک می‌کند که به راحتی وارد این خودرو شوند و دچار مشکل نشوند. یکی از امکانات جذاب این خودرو وجود یک صفحه نمایش بزرگ در جلوی درب خودرو است که در آن اطلاعات مکانی به آن می‌روید یا شهری که در آن هستید نمایش داده می‌شود.

به طور ایده آل این خودروی بدون سرنشین توانایی سرویس دهی به مسافران را به طور تمام وقت خواهد داشت. هدف و امید سازندگان این خودرو این است که حمل و نقل بسیار  آسان‌تر از قبل شود. در ادامه فیلم این خودروی بدون راننده را مشاهده می‌کنید:


بطری آب هوشمند شما را زیر نظر دارد +فیلم


انتهای پیام/

تاکسی‌های بدون راننده در آینده ای نزدیک رنو

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار