قطعی برق ۳۷ روستای جیرفت بر اثر سیلاب

مدیر اداره برق شهرستان جیرفت گفت: برق ۳۷ روستا و آبادی در دهستان رضوان جبالبارز جیرفت بر اثر سیلاب قطع شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،انجم شعاع ،مدیر اداره برق شهرستان جیرفت با باین اینکه جاری شدن سیلاب امروز سبب تخریب خط انتقال برق ۲۰ کیلو ولت روستای هیشین در بخش جبالبارز شده است گفت: با توجه به حجم سیلاب در رودخانه این روستا تا این لحظه امکان کار فنی و رفع شکستگی تیر‌های انتقال برق وجود ندارد.

انجم شعاع از تلاش و اعزام ۲ مرحله نیرو‌های این مدیریت برای انجام عملیات تعویض تیر‌های برق شکسته شده خبر داد وگفت: حجم آب و سنگ‌های بزرگ در این محل  هرگونه عملیاتی را غیر قابل انجام کرده است.

مدیر برق شهرستان جیرفت از اعزام مجدد نیرو‌های برق این مدیریت عصر امروز به محل حادثه سیلاب در هیشین خبر داد وگفت:تمام تلاش ما بر رفع مشکل خاموشی در این مناطق است.

انجم شعاع افزود: در تلاش هستیم برق این روستا‌ها تا امشب وصل شود.

وی از خسارت درختان بلند اوکالیپتوس در شهر جیرفت به شبکه‌های برق خبر داد وگفت: اتصالی برق به واسطه شاخه‌های بلند این درختان و ورود به بین سیم‌های خطوط انتقال سبب خسارت به زیرساخت‌های برقی در جیرفت شده است.

وی از وصل شدن مجدد سامانه ۱۲۱ مرکز حوادث برق جیرفت که بر اثر اصابت رعد و برق از کار افتاده بود خبر داد وگفت: این سامانه در حال حاضر پاسخگوی شهروندان جیرفتی است.

انتهای پیام/ی

قطع برق براثر درختان اوکالیپتوس در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار