سوادآموزی ۱۲۰ پناهنده خارجی در آران و بیدگل

مسئول نهضت سواد آموزی آران و بیدگل از آموزش ۱۲۰ نفر از اتباع و پناهندگان خارجی تحت پوشش نهضت سواد آموزی شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،طاهره غفورزاده مسئول نهضت سواد آموزی آران و بیدگل اظهار داشت : آموزش اتباع افاغنه از دو سال گذشته در  آران و بیدگل آغاز شد و ۱۲۰ نفر از کم سوادان و بی سوادان تحت آموزش های نهضت سوادآموزی قرار گرفتند.

وی تصریح داشت : امسال در کنار آموزش ۴۰ نفر از اتباع حدود ۱۵۰ نفر از کم سوادان و بی سوادان شهرستان نیز تحت آموزش های نهضت قرار گرفته اند.

مسئول نهضت سواد آموزی آران و بیدگل با اشاره به اینکه آموزش های نهضت سواد آموزی امسال در دو بخش اتباع خارجی ، بی سوادی و انتقال انجام می شود ، تصریح کرد : امسال در بخش اتباع  چهار مربی مشغول آموزش هستند.

وی با اشاره به اینکه از سال ۱۳۷۸ و آغاز فعالیت های مستقل نهضت سواد آموزی در آران و بیدگل بیش از هشت هزار نفر تحت آموزش های  نهضت قرار گرفته اند ، گفت : اوج فعالیت های نهضت سوادآموزی شهرستان مربوط به چهار سال اخیر بوده است.

غفورزاده با اشاره به رشد و پیشرفت فناوری و نیاز جامعه به آموزش های تخصصی و همچنین معیار قرار گرفتن این موارد به عنوان باسوادی جامعه ، اضافه کرد : نهضت سواد آموزی شهرستان آران و بیدگل به دنبال آموزش های تکمیلی و آموزش های تخصصی و مهارتی است.

انتهای پیام/م

 اوج فعالیت های نهضت سوادآموزی آران و بیدگل درچهار سال اخیر بوده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.