آمادگی سرمایه گذار سوری برای راه اندازی کارخانه در اسلام اباد غرب

فرماندار اسلام آباد غرب گفت:سرمایه گذار اهل سوریه متقاضی خرید و راه اندازی کارخانه پاک مایه  است.

آمادگی سرمایه گذار سوری برای راه اندازی کارخانه در اسلام اباد غرببه گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه فرماندار اسلام آباد غرب گفت:در  شهرستان  اسلام آباد غربفاز ۲شهرک صنعتی با تمام زیرساختها آماده سرمایه گذاری است و نزدیکی فاصله شهرستان اسلام آباد غرب با مرز بین المللی خسروی  و مهران  و همچنین مسیر ترانزیتی با مرکز ،غرب و جنوب کشور از فاکتورهای ویژه برای حضور سرمایه گذاران است.

فرماندار درخصوص کارخانه پاک مایه عنوان کرداین واحد تولیدی بدلیل ضعف مدیریت و نبود سرمایه در گردش راکد است و
احیای این کارخانه   برای منطقه رونق اشتغال و صادرات را ایجاد خواهد کرد .

فرماندار شهرستان در پاسخ به سوال سرمایه گذار سوریه به شاخص مهم  شهرستان اشاره و گفت وجود منطقه ویژه اقتصادی فرصت مناسبی است و محصولات کشاورزی این شهرستان از جمله نخود که سهم انبوهی در سبد غذایی کشورهای عربی از جمله سوریه دارد می تواند به یک برند مهم صادراتی تبدیل شود.

در این جلسه سرمایه گذار سوریه ابراز امیدواری کرد با حمایت های مسولین شهرستان علاوه بر راه اندازی کارخانه پاک مایه در دیگر حوزه های صادرات برای شهرستان تلاش کند .

 دادستان شهرستان اسلام آباد غرب  اعلام کرد :اشتغال یکی از دغدغه های دستگاه قضا است و حمایت از سرمایه گذار و رونق تولید و صادرات و اشتغال یکی از اولویت های ماست و برای احیای این کارخانه هر کاری لازم باشد انجام خواهیم داد.



انتهای پیام/ز


حمایت از سرمایه گذار و رونق تولید و صادرات و اشتغال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.