آسوشیتدپرس گزارش داد؛

افزایش شمار نظامیان آمریکایی مستقر در مرزها برای مقابله با مهاجرانی که تنها دارایی‌شان یک ساک است

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد شمار نظامیان مستقر در مرز‌های جنوبی این کشور افزایش می‌یابد.

افزایش شمار نظامیان آمریکایی مستقر در مرزها برای مقابله با مهاجرانی که تنها دارایی‌شان یک ساک استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد پنج هزار و دویست نیروی نظامی آمریکایی دیگر در عملیات نظامی فوق‌العاده در مرزهای جنوبی این کشور مستقر می‌شوند.

این اقدام که از خواسته‌های رأی‌دهندگان آمریکایی از ترامپ بود، پیش از برگزاری انتخابات سراسری میان دوره‌ای کنگره این کشور صورت می‌گیرد. رئیس‌جمهور آمریکا از حرکت مهاجران آمریکای مرکزی با عنوان "تهاجم" کاروان خزنده مهاجران از آمریکای مرکزی یاد می‌کند.

شمار نیروهای آمریکایی که به مرزهای جنوبی این کشور اعزام می شوند، بیش از دو برابر نیروهای آمریکایی مستقر در سوریه برای مبارزه با داعش است که شمار آنها به 2000 نفر می‌رسد.

دو گروه از مهاجران که بیشتر آنها با پای پیاده به سوی آمریکا در حرکت هستند، همچنان صدها مایل از مرزهای آمریکا با مکزیک فاصله دارند. بیشتر این افراد، فقیر هستند و همه دارایی خود را که در یک ساک جمع شده، با خود به همراه دارند و اکثر آنها مجبور شده اند از فقر یا خشونت گروه‌های تبهکار از محل زندگی خود فرار کنند. کسانی که بتوانند این مهاجرت طولانی را به پایان برسانند، همچنان برای پناه گرفتن در آمریکا و اجازه برای اقامت در این کشور با موانع بسیاری روبرو هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار