نژادبهرام‌ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

راهبردهای آخوندی متفاوت از دو شهردار قبلی است

عضو شورای شهر تهران با اشاره به دیدار چند تن از اعضای شورا با آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: ایده‌ها و راهبردهای آخوندی متفاوت از دو شهردار قبلی است.

خبرنگار: کاظمی‌/راهبردهای آخوندی متفاوت از دو شهردار قبلی استزهرا نژادبهرام عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به دیدار روز یکشنبه‌ چند تن از اعضای شورای شهر تهران با عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی‌ و کاندید شهرداری تهران که در خانه وارطان در خیابان طالقانی صورت گرفت، اظهار کرد: آخوندی ایده‌هایی داشت که راهبرد او برای اداره شهر را متفاوت‌تر از دو شهردار قبلی نشان داد.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر ضرورت وجود تعامل میان شهردار و دولت گفت: آخوندی مدعی بود که رابطه خوبی با رئیس جمهور دارد و علت جدایی او از دولت هم اختلافات کاری در حوزه وزارتخانه‌ بوده است.

وی با بیان اینکه آخوندی اختلاف نظرهای‌ خود با روحانی را هم مطرح کرد، گفت: او با دولت و شخص رئیس جمهور همراه است و اختلاف نظرهایش‌ در حوزه شهرسازی و طرح‌ها نبوده، بلکه در مورد ساختار وزارتخانه‌ بوده است.

نژادبهرام‌ با بیان اینکه من با چند تن از افراد دیگری هم که تصدی‌ شهرداری تهران را به آن‌ها پیشنهاد داده بودم، گفتگو کردم، تصریح کرد: این افراد خودشان هم مایل به پذیرش تصدی شهرداری تهران بودند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شهیندخت مولاوردی، الهه کولایی و معصومه ابتکار زنانی هستند که نامشان در میان 30 گزینه پیشنهادی برای شهرداری تهران آمده است.

مولاوردی از دوستان نزدیک نژادبهرام است و او پیش از ورود به شورای شهر تهران، دبیر شورای اطلاع‌رسانی معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌ جمهوری و مشاور رسانه‌ای مولاوردی بوده است.

مولاوردی در حال حاضر معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری است.

نژادبهرام پیش از این گفته بود که ما معتقدیم کشور فقط برای مردان و فقط برای زنان نیست و چون نیمی از جامعه زنان هستند، ایده‌آل ما هم این است که نیمی از پارلمان محلی و ملی از زنان تشکیل شود و یا حداقل یک نفر از معاونان شهردار باید زن باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
آخوندی نباید شهردار بشه
آخرین اخبار