خدمت رسانی به بیش از ۱۶۰ هزار زائر اربعین در موکب امام رضا(ع)

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: طی هشت روز گذشته به ۱۶۲ هزار و ۲۲۸ زائر اربعین حسینی در موکب امام رضا (ع) در کربلا خدمت رسانی شد .

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی نوروزی،گفت: همزمان با اربعین حسینی، طی هشت روز گذشته به ۱۶۲ هزار و ۲۲۸ زائر اربعین حسینی در موکب امام رضا (ع) در کربلا خدمت رسانی شد .

وی افزود: در موکب امام رضا(ع)، خدماتی همچون اطعام، اسکان، پخت و توزیع نان گرم، خدمات پزشکی و دارویی به زائران ارائه می شود.

مدیرکل اوقاف کردستان عنوان کرد:در کنار این خدمات مراسم قرائت دعا، سخنرانی، عزاداری، پاسخگویی به مسائل شرعی به همراه برپایی حلقه های معرفت در محل موکب امام رضا(ع) ویژه زائران انجام می شود .

حجت الاسلام نوروزی در ادامه گفت: در این بازه زمانی پذیرایی از ۴۳ هزار و ۴۴۰ نفر و اسکان ۲۴ هزار و ۴۰۰ نفر انجام شد و ۹۸۸ نفر نیز از خدمات دارو و درمانی این موکب بهره‌مند شدند .

وی تصریح کرد: با استقرار نانوایی صلواتی در موکب امام رضا (ع) در کربلا، 93 هزار و 400 نان صلواتی پخت و بین زائران توزیع شد.

گفتنی است؛ موکب امام رضا(ع) در کربلای معلی با همکاری ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان های کردستان، خراسان رضوی، اردبیل و چهار محال و بختیاری از تاریخ ۳۰ مهر لغایت ۸ آبان به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی کردند. 

 انتهای پیام/م

خدمت رسانی به زائران اربعین در موکب امام رضا(ع)

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.