هفته بسیج دانش آموزی:

دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با خانواده شهید حیدر کارگر

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با خانواده شهید حیدر کارگر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی همزمان با هفته بسیج دانش آموزی، با خانواده یکی از شهدای دانش آموز ۸ سال دفاع مقدس در ارومیه دیدار کرد.

در این دیدار سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری با حضور در منزل شهید حیدر کارگر و اهداء لوح سپاس به مادراین شهید والامقام از مجاهدت‌های وی و خانواده بزرگوار شهید قدردانی کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در این دیدار تصریح کرد: عزت، اقتدار و ایستادگی محکم در برابر دشمنان در سایه خون با برکت این شهداء به دست آمده است و همه آحاد جامعه باید از این سرمایه اصلی کشور حراست کنند.

سردار شهسواری افزود :با فرزندان شما و همرزمان شهیدمان عهد و پیمان بسته ایم که تا آخرین قطره خون از دستاورد‌های بی بدیل آن‌ها حفاظت کنیم وبه بدخواهان انقلاب اجازه ندهیم که به این دستاورد‌ها دست درازی شود.

وی گفت: روحیه ایثار و جانفشانی در قشر‌های مختلف جوانان از جمله دانش آموزان، در ۸ سال دفاع مقدس بی نظیر بود و نمی‌توان از نعمت الهی ایثار مادران و پدران رزمندگان و شهدای والامقام که فرزندان خود را راهی جبهه‌های حق علیه باطل می‌کردند به راحتی گذشت.
 
شهید دانش آموز حیدر کارگر در سیزدهم مهرماه ۱۳۶۱ در عملیات مسلم بن عقیل و در منطقه عملیاتی سومار به درجه رفیع شهادت نائل شد.

از ۷ تا ۱۳ آبان به نام هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است و در این مدت برنامه‌های مختلف فرهنگی در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/م
 

آغاز هفته بسیج دانش آموزی در آذربایجان غربی

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.