مشارکت حداکثری، پشتوانه ای قوی برای پیشرفت کشور

رییس سازمان بسیج دانش آموزی گفت: رای بالای مردمی در اعتلای پیشرفت هر کشوری موثر است.

 رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور در همایش کمیته‌های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه دلایل مشارکت حداکثری در انتخابات را باید در بین مردم تبیین کرد، گفت: مشارکت حداکثری پشتوانه ای قوی برای پیشرفت و اعتلای هر کشوری است و رای بالای مردمی در اعتلای پیشرفت هر کشوری موثر است و در حال حاضر شرایط شرکت در این حضور برای مردم پیش آمده است که مردم مشکلات را کنار هم حل کنند. 

سردار مجتبی باستان افزود: وقتی در انتخابات شرکت کرده و شخص اصلح را نتخاب می‌کنیم این موضوع به اعتلای کشور کمک می‌کند و این‌ها دلایل منطقی، عرفی، شرعی و محکم برای مشارکت حداکثری است. 

سردار باستان ادامه داد: بالا بردن قدرت دیپلماسی نیز یکی دیگر از دلایل مشارکت حداکثری است و دشمن زمانی حمله می‌کند که پشتوانه رای مردمی در آن کشور کمرنگ باشد. 

وی افزود: همچنین مشارکت حداکثری در مقاطع سیاسی نیز قدرت چانه زنی برای گرفتن امتیاز توسط دیپلمات‌ها را در سطح بین المللی بالا می‌برد.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور ادامه داد: اعتماد عمومی یکی از دلایل حضور حداکثری در انتخابات است، اعتماد عمومی باعث وحدت می‌شود و وحدت عامل پیشرف کشور است. 

وی بابیان اینکه باید با مردم خوب صحبت کنیم و دلایل مشارکت حداکثری را برای همه تبیین کنیم، افزود: تبیین مسائل باعث حل شبهات شده و مشارکت حداکثری باعث تحقق اهداف، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب می‌شود. 

سردار باستان اظهار کرد: مشارکت حداکثری زمینه تحقق مردم سالاری دینی را افزایش می‌دهد و مردم سالاری دینی باعث مقبولیت نظام شده و مقبولیت نظام هم زمینه استمرار نظام است. 

وی ایجاد یاس و ناامیدی در دشمن را یکی دیگر از دلایل مشارکت حداکثری عنوان کرد و گفت: همچنین در حوزه سیاسی چشم طمع دشمن را از روی کشور کمرنگ می‌کند و مشارکت ضعیف باعث ایجاد طمع دشمن می‌شود.

سردار باستان ادامه داد: همچنین مشارکت حداکثری باعث می‌شود خون تازه در کشور جریان یابد و باعث نظارت بیشتر مردم و این نظارت باعث کمتر شدن فساد می‌شود و می‌توان گفت مشارکت حداکثری با منافع ملی رابطه مستقیم دارد و باعث ایجاد تحول می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.