آذربایجان غربی با دو و نیم میلیون نفر واجد شرایط رای دادن

رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: بیش از دو و نیم میلیون نفر از جمعیت استان واجد شرایط رای دادن هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری و رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اقدامات و زیرساخت های لازم در حوزه های مختلف انتخابیه استان برای برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه در استان فراهم شده است گفت: ۲ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۱۳ نفر در استان واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۱۱ اسفند امسال هستند.

رضا ابراهیمی روز گذشته در نشست با اعضای هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان خوی افزود: برای دریافت آرای مردم استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، ۲ هزار و ۳۰۲ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که نسبت به دوره‌های قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی ادامه داد: در این دوره از انتخابات بیش از ۲۳ هزار نفرعامل اجرایی و ۲ هزار ۳۰۰ نفر عامل بازرسی در روند برگزاری انتخابات همکاری خواهند کرد.

وی اظهار کرد: در این دوره از انتخابات، ۱۴۱ هزار و ۶۵ نفر رای اولی در آذربایجان غربی داریم که برای نخستین بار در تعیین سرنوشت کشور مشارکت می‌کنند.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی اضافه کرد: تمام فرایند‌ها و زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حداکثری در تمام ۴۹ حوزه انتخابیه استان آذربایجان غربی فراهم شده است.

فرماندار شهرستان خوی هم در این نشست ازتعامل و هم افزایی هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی برای برگزاری انتخاباتی با شکوه در این شهرستان خبر داد و گفت: برای جمع آوری آرای مردم ۲۱۹ شعبه اخذ رای در این منطقه در نظر گرفته شده است که این تعداد شعبه نسبت به دوره قبل ۱۲ درصد افزایش داشته است.

کریم علی نژاد افزود: راهبرد‌های چهارگانه مورد تاکید مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات به معنای واقعی کلمه در شهرستان جامه عمل پوشانده شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی همچنین از روند آماده سازی ستاد انتخابات شهرستان خوی و زیر ساخت‌های لازم بازدید کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۱۱ اسفند امسال همزمان با سراسر کشور در ۱۰ حوزه انتخابیه آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.