گرامیداشت یاد و خاطره ۱۱۰ شهید فرهنگی و دانش آموز در سلماس

یاد و خاطره ۱۱۰ شهید فرهنگی و دانش آموز شهرستان سلماس همزمان با هفته بسیج دانش آموزی گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس در  مراسم  گرامیداشت یاد و خاطره ۱۱۰ شهید فرهنگی و دانش آموز در سلماس گفت: شهدا، انسان‌های هنرمندی بودند که به بالاترین سطح انتخاب بهره مندی از دنیا و آخرت رسیدند و در دنیا با فرار از گناه قدم در راه مبارزه حق علیه باطل گذاشتند و بر سفره الهی میهمان شدند.
 
سرهنگ عبدالله پور اسماعیل خطاب به دانش آموزان بیان کرد: ویژگی یک دانش آموز خوب و با اخلاق به دست آوردن همه خوبی ها، دانش و علم، معرفت و اندیشه و هنر زیبا آرایی اسلامی و انسانی است که شایسته است با الگو گرفتن از سیره و رفتار شهدای دانش آموز از خوبی‌های دنیا برای رسیدن به سعادت اخروی استفاده کرده و به دنبال تحقیق و پژوهش‌های اثر گذار در زندگی اجتماعی خود باشید.
 
وی، شهیدان فرهنگی را رهروان راه ولایت و امامت دانست و اضافه کرد: قشر دانش آموز و فرهنگی همواره از شریف‌ترین اقشار جامعه بوده اند و لازم است که نقش خطیر آنان برای جامعه تبیین شود.
 
وی افزود: باید درس ایثار و شهامت و آزادگی را در مدارس و دانشگاه‌ها نهادینه کرد و ارزش‌های والای شهدا را به آنان نشان داد.
مدیر اداره آموزش و پرورش سلماس هم در این مراسم برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی این شهرستان را ارزش گذاری به خون مقدس شهدا و ایثارگران دانست و گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و شایسته است دانش آموزان بسیجی در راه اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ آرمانی هشت سال دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان آینده همت بیشتری داشته باشند.
 
حسین خیرجویی افزود: باید درس ایثار و شهامت و آزادگی را در مدارس و دانشگاه‌ها نهادینه کرد و ارزش‌های والای شهدا را به آنان نشان داد.

انتهای پیام/م
 

یاد و خاطره ۱۱۰ شهید فرهنگی و دانش آموز سلماس گرامی داشته شد

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.