معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه

برای توسعه صادرات نیازمند فراهم کردن زیر ساخت ها هستیم

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: تلاش می کنیم طبق یک برنامه زیرساخت های مورد نیاز بازارچه ها و مرزهای مبادلاتی را فراهم کنیم.

برای توسعه صادرات نیازمند فراهم کردن زیر ساخت ها هستیمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، هدایت حاتمی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان؛ اظهار داشت: ۹۰ واحد تولیدی در شهرک صنعتی زاگرس با شرکت شهرک ها قرارداد دارند که یک اتفاق خوب در این حوزه محسوب می شود‌.
 
  وی بیان کرد:در صورت آماده شدن زیرساخت ها، شرایط برای راه اندازی تعدادی از این مجموعه ها و اشتغال زایی جدید فراهم می شود.
 
 وی افزود: این مجموعه های تولیدی جدید فرصت خوبی برای سرمایه گذاری مجموعه هایی مانند مخابرات است تا با فراهم کردن زیرساخت مخابراتی به فروش خدمات به این مشترکان جدید بپردازد. 
 
حاتمی گفت:ایجاد این شهرک های صنعتی در شهرستان های مرزی به حفظ جمعیت در این مناطق و امنیت پایدار منطقه کمک می کند.
 
وی ادامه داد: برای توسعه صادرات نیازمند فراهم کردن زیر ساخت های آن ها هستیم و تلاش می کنیم طبق یک برنامه زیرساخت های مورد نیاز بازارچه ها و مرزهای مبادلاتی را فراهم کنیم.
 
وی افزود:در برخی مشاغل کمبود نیروی ماهر داریم و برای رفع این کمبودها نیازمند آموزش مهارت ها در حوزه های اشتغال آفرین هستیم. فنی و حرفه ای باید در این حوزه ها اقدام کند.
 
حاتمی گفت: آموزش و پرورش می تواند با احداث مدارس آموزشی مناسب به بهبود سطح مهارت ها کمک کند.
 
انتهای پیام/ز

نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.