جعبه گشایی گوشی vivo X21S +تصاویر

در عکس‌های منتشر شده از جعبه گشایی گوشی vivo X21S ما می‌توانیم برای اولین بار این تلفن‌همراه را به طور کامل مشاهده و بررسی کنیم.

جعبه گشایی گوشی vivo X21S +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویوو نام  یک شرکت فناوری چند ملیتی برای کشور چینی است که طراحی کننده، توسعه دهنده و تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند، نرم‌افزار و خدمات آنلاین است. این شرکت در سال ۲۰۰۹ در دونگوان، گوانگدونگ تأسیس شد. این شرکت تمرکز خود را روی ارائه یک تجربه صوتی با کیفیت بالا برای کاربران استفاده کننده از فناوری شباهت زیاد به اصل در گوشی‌های هوشمند خود گذاشته است.

این در واقع اولین بار است که ما می‌توانیم X21S vivo را در صورت واقعی مشاهده و بررسی کنیم. دلیل واقعا خوبی داریم برای این که باور کنیم این محصول Vivo V1814T و V1814A است که ما از لو رفتن‌های قبلی آن می‌دانیم. V1814T دو هفته پیش در TENAA رونمایی شد و در حال حاضر عکس‌‌های جدید آن به صورت زنده وجود دارد که به ما کمک کند جاهای خالی ذهنمان از این تلفن‌هوشمند را پر کنیم.

جعبه گشایی گوشی vivo X21S +تصاویر

جعبه گشایی گوشی vivo X21S +تصاویر

با توجه به اطلاعات جدید، نام بازاری این گوشی X21S خواهد بود. این تلفن هوشمند دارای یک اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش خود است؛ الان متوجه می‌شویم که چرا ما آن را در گزارش TENAA ندیده بودیم. اندازه صفحه نمایش بزرگ AMOLED آن 6.41 اینچ است. یک لبه مینیمالیستی در بالای صفحه دارد. این لبه فقط برای دوربین و سنسورهای معمول آن قرار گرفته است. در دور تلفن نیز حاشیه صفحه نمایش وجود دارد که به نظر می‌رسد بسیار نازک است.

جعبه گشایی گوشی vivo X21S +تصاویر

جعبه گشایی گوشی vivo X21S +تصاویر

پشت گوشی نیز یک دوربین دوتایی با رنگ آبی است که تقریبا همه آن چیزی است که ما می‌توانیم از عکس های زنده (Live) بگویم. TENAA از پیش از این با قرار دادن فهرستی از امکانات این گوشی مانند دوربین های 12MP + 5MP در پشت، 3330 mAh باتری و حافظه 6GB + 128GB به ما در شناخت vivo X21S کمک کرده است. بقیه قابلیت‌ها و ویژگی‌های این گوشی مانند یک راز باقی مانده است.

جعبه گشایی گوشی vivo X21S +تصاویر

این احتمال وجود دارد که این گوشی به زودی منتشر شود زیرا قبلا گواهینامه TENAA را به دست آورده است و جعبه مخصوص خرده فروشی آن آماده است.


بیشتر بخوانید: ربات‌های انسان‌نمایی که شما را می‌ترسانند +فیلم


انتهای پیام/

جعبه گشایی

 
برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار