مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر از افزایش ۱۰۰ درصدی انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی استان بوشهر خبر داد.

افزایش ۲ برابری انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی استان بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مریم آذرشب افزایش حضور بانوان را در پست‌های مدیریتی نشانه توجه بیشتر مسوولان به ویژه استاندار به توانمندی این قشر عنوان کرد.

وی بیان کرد: در دوران دولت یازدهم ۲۷ انتصاب در حوزه مدیریت استان به نام بانوان ثبت شد که بانک‌ها و دانشگاه‌ها به ترتیب با هفت انتصاب و پنج انتصاب بیشترین سهم را در استفاده از این ظرفیت به خود اختصاص دادند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر تصریح کرد: در حدود یک سال گذشته، ۳۶ بانو در مسئولیت‌های مدیریتی در استان منصوب شده‌اند و اکنون ۶۳ بانوی توانمند بر مسند مدیریت در سطوح مختلف تکیه زده‌اند.

آذرشب یادآور شد: با توجه به آمار در دولت یازدهم و دوازدهم بیشترین انتصاب بانوان مدیر در سطح شهرستان‌ها اتفاق افتاده و این روند حاصل تاکید استاندار بر سپردن بخشی از مسئولیت دستگاه‌های اجرایی استان به بانوان توانمند و شایسته است.

انتصاب بدون نگاه جنسیتی

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: مطالبه بانوان هم چیزی جز این نیست که اگر شایسته‌اند بدون نگاه جنسیتی به تناسب آگاهی، دانش و توانمندیشان از فرصت برابر برای حضور در ساختار مدیریت استان برخوردار باشند.

آذرشب افزود: هنوز سهم بانوان از مدیریت پایه و میانی تا ایده‌آل فاصله دارد و تغییر این سهم علاوه بر اینکه نیازمند ایجاد زمینه برای بروز توانمندی‌های زنان است، به میزان زیادی به توانایی بانوان در نشان دادن توانایی‌ها و استعدادهایشان هم بستگی دارد.

وی بیان کرد: امیدوارم  بتوانیم با تبادل تجربیات، مسیر افزایش بهره‌مندی از توان بانوان در حوزه مدیریت هموارتر شود.

انتهای پیام/م

انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی استان بوشهر دو برابر شد

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.