امام جمعه مهریز؛

۱۳آبان روز هوشیاری و بیداری ملت ایران و فریاد علیه استکبار

امام جمعه مهریز گفت: ۱۳آبان روز هوشیاری و بیداری ملت ایران و فریاد علیه استکبار است و با شرکت در این راهپیمایی موجب عقب نشینی دشمنان می‌شویم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی گفت:ملت ایران با تفکر، عمل و روحیه انقلابی استکبار ستیزی را در برابر نفوذ استکبار و عوامل منطقه‌ای به وجود آورده است.

حجت الاسلام محی الدینی افزود: در مبارزه با استکبارباید به این موضوع توجه داشته باشیم که مبارزه اسلام و جبهه حق با نظام استکباری است.

خطیب جمعه مهریز افزود: ۱۳آبان روز هوشیاری و بیداری ملت ایران و فریاد علیه استکبار است؛ و هر چه با استکبار برخورد کنیم موجبات عقب نشینی آن‌ها را فراهم خواهیم کرد.

حجت الاسلام محی الدینی بیان کرد: کوبنده‌ترین شعار در ۱۳آبان شعار مرگ بر آمریکاست و امسال ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۱۳آبان پاسخ محکمی به رویکرد استکبار جهانی در زمینه‌های مختلف از قبیل: تحریم‌های ظالمانه خواهند داد.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که اصلاح فرهنگ عمومی از همه کار‌ها مهمتر است گفت: این موضوع محور کار‌های دیگر است و باید به دو بخش ظاهری و باطنی آن نیز توجه ویژه گذاشت و باید همه به خصوص صدا و سیما، علما، نخبگان و روحانیون در جهت اصلاح فرهنگ عمومی تلاش کنند.

امام جمعه مهریز بیان کرد: وقف بسیاری از نیاز‌های جامعه اسلامی را برطرف می‌کند وموقوفات جدید باید براساس نیاز روز جامعه درزمینه‌های خدمات اجتماعی، سلامت، آموزش و فعالیت‌های مرتبط با ورزش و سرگرمی، فرهنگ و هنر مذهبی و دینی با نظارت بیشتر اداره اوقاف انجام شود.


انتهای پیام/ ا

یوم الله 13آبان روز هوشیاری و بیداری ملت ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.