رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد:

دا به جشنواره بین المللی فیلم رشد راه یافت

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم کوتاه «دا» از تولیدات حوزه هنری استان به چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد راه یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛شریف اسلامی اظهار داشت: نویسنده و کارگردان این فیلم سعید کریمی بوده و زهره بیتاب، حسین کریمی، زیور جهان و محمد دلشاد در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

وی بیان کرد: جواد هادی‌اصل تصویربردار، پژمان امیر نژاد صدابردار، خسرو روشناس مدیر تولید، سعید کریمی تدوین و صدا گذاری، مصطفی لاهوتی نژاد بازیگردان، حسین اژدری عکاس، ایمان هاشم پور انیمیشن، حسین کریمی طراح صحنه و محمد حسینی طراح لباس فیلم کوتاه «دا» هستند.

اسلامی ابراز کرد: داستان این اثر روایت مادر شهیدی است که همچون دیگر مادران شهید کشورمان اسوه صبر و استقامت بوده و در حالی که طاقت دوری فرزندش را حتی برای لحظه‌ای ندارد اما نهایت فرزندش گمنام به دست تاریخ سپرده می‌شود و مدام حضورش در کنار مادر تنهایش احساس می‌شود.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد 25 آبان تا دوم آذر امسال در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود.

اسلامی خاطرنشان کرد: این فیلم کوتاه پیش از این نیز جایزه بهترین صداگذاری را از جشنواره منطقه‌ای فیلم کهگیلویه کسب کرد و کاندیدای دریافت جایزه از دومین جشنواره ملی فیلم کلیبر در آذربایجان شرقی بوده است.

انتهای پیام/غ

حضشور دا در جشنواره بین المللی

برچسب ها: جشنواره ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.