تشکیل کمیته های برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان در اندیکا

کمیته های برگزاری راهپیمایی یوم الله 13آبان در شهرستان اندیکا تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباد احمدی، معاون فرماندار اندیکا در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان در این شهرستان گفت: این کمیته ها با هدف برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم روز ملی مبارزه با استکبار با حضور فراگیر اقشار امت حزب الله و در راستای تبیین دسیسه های شیطان بزرگ علیه ایران و کشورهای اسلامی فعالیت می کنند .

وی  افزود: تسخیر لانه جاسوسی در روز 13 آبان نشان دهنده بینش، صلابت و اقتدار دانشجویان در سال 1358 است.

احمدی اذعان داشت: 13 آبان امسال فرصتی است تا فریاد استکبار ستیزی خود را که برگرفته از عمق جان ملت مومن ایران اسلامی است، علیه مستکبران عالم و آمریکا جنایتکار سر بدهیم تا بدانند که توطئه ها به ویژه تحریم ها در عزم و اراده ملت ما خللی وارد نکرده است.

معاون فرماندار اندیکا تصریح کرد: قوم جلیل بختیاری با نظام و ولایت، یک پیوند جدانشدنی و ناگسستنی دارد و این مهم در عرصه های مختلف سیاسی به اثبات رسیده است.

این مقام مسئول بیان داشت: برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن یوم الله 13 آبان ادارات همکاری لازم را داشته باشند، چرا که مردم مثل همیشه پرشور و با صلابت در صحنه حضور پیدا خواهند کرد.

کمیته امنیتی، دانشجویی، دانش آموزی، تبلیغات و فضا سازی شهری، ارتباطات و اطلاع رسانی، تشکل های مردمی، طلاب و روحانیون و هیات های مذهبی، فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی و مراسم از مهم ترین کمیته های تشکیل شده روز 13 آبان در این شهرستان است .

در این نشست مقرر شد راهپیمایی 13 آبان در شهرقلعه خواجه با حضور اقشار مختلف مردم راس ساعت 8 صبح از میدان ولایت فقیه اینشهر تا یادمان شهدای گمنام و د ر شهر آبژدان نیز از میدان اصلی شهر تا مصلی نماز جمعه برگزار شود.

انتهای پیام/گ

برگزاری کمیته هماهنگی راهپیمایی 13 آبان

برچسب ها: راهپیمایی ، اسکتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.