حماسه آزادی، سامورایی‌ها را زمین گیر می‌کند/ معجزه‌ای به نام "کامبک"، تخصص فوتبال ایران

تیم فوتبال پرسپولیس با وجود شکست در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در بازی برگشت می‌تواند این نتیجه را جبران و جام را به ایران هدیه دهد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن - پرسپولیس ایران امروز از ساعت ۹:۳۰ به مصاف هم رفتند  و در نهایت این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود نماینده ژاپن به پایان رسید.

معجزه ای به نام کامبک، تخصص فوتبال ایران/ حماسه آزادی، سامورایی ها را زمین گیر می کند//

ایرانی در تمامی عرصه‌ها نشان دادند مرد روز‌های سخت هستند و ماموریت‌هایی که به زعم برخی نا ممکن است را به سر انجام رسانده اند، این اتفاق برای فوتبال ما دور از دسترس نیست و پرسپولیس ایران می‌تواند در بازی برگشت نه تنها دو گل خورده را جبران کند، بلکه با حمایت خیل عظیم تماشاگران می‌تواند اولین جام را در فرمت لیگ قهرمانان آسیا برای ایران به ارمغان بیاورد.

دلاور مردان فوتبال ایران در لباس تیم فوتبال پرسپولیس، بار‌ها در همین فصل هم ثابت کردند که در ورزشگاه آزادی یکپارچه آتش می‌شوند و سامورایی‌ها چاره‌ای جز کرنش در مقابل مردان ایران و کسب عنوان نایب قهرمانی ندارند.

تیم فوتبال کاشیمای ژاپن اگر شانس نیاورده بود، در همان نیمه اول کارش تمام بود و ۲ گل برزیلی‌های این تیم در نیمه دوم به نوعی آن‌ها را نجات داد، اما ورزشگاه آزادی و بیش از ۸۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه یعنی چیزی حدود ۲ برابر بالاترین تماشاگر تیم حریف دقایق مرگباری را برای نماینده ژاپن به همراه خواهد داشت.

معجزه ای به نام کامبک، تخصص فوتبال ایران/ حماسه آزادی، سامورایی ها را زمین گیر می کند//

شنبه هفته آینده ورزشگاه آزادی میعاد گاه ۸۰ هزار به نمایندگی از ۸۰ میلیون ایرانی است و زاپنی‌ها خوب می‌دانند که عبور به سلامت از خان آزادی نا ممکن و بعید است.

روز شنبه رنگ‌های فوتبال در قالب پرچم ایران و در لباس سرخپوشان پرسپولیس خلاصه می‌شود تا حماسه‌ای دیگر در تاریخ فوتبال ایران به ثبت برسد و این دور از دسترس نیست.

در بازی رفت هوگو لئوناردو سیلوا سرخو (لئو سیلوا) و سرجیو آنتونیو گلزنان نماینده ژاپن بودند، اما هواداران و فوتبالدوستان ایرانی امیدوار هستند تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ مانند دیدار‌های گذشته مقابل الجزیره امارات و الدحیل قطر کامبک (برگشت به بازی) رویایی بزنند و بتوانند قهرمانی در آسیا را کسب کنند. تیم‌های ایرانی متخصص پیروزی در بازی‌های سخت و دشوار هستند و تاریخ هم این موضوع را تایید می‌کند. از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل استرالیا در مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ گرفته تا ۳ پبرد پیاپی برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و پیروزی ۳ بر یک پرسپولیس مقابل الدحیل و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸.

سرخپوشان ایران در نیمه نخست بازی با کاشیما عملکرد قابل قبولی داشتند و حملات متعددی هم انجام دادند، اما دست خالی برانکو و شرایط بد زمانی سبب شد تا در نیمه دوم ژاپنی‌ها بهتر بازی کنند و به پیروزی دست یابند، البته هنوز یک نیمه ۹۰ دقیقه‌ای از فینال لیگ قهرمانان باقی مانده و هواداران و عاشقان تیم پرسپولیس امیدوارند تا این تیم کامبک بزند و سیدجلال حسینی، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس که الجزیره را شکست داده بود، به مصاف الدحیل پرقدرت رفت و در قطر هم مقابل این تیم با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا الدحیل و این مرحله کابوس مرد کروات و سرباز‌های سرخ شود، اما پیش از برگزاری بازی برگشت، ورزشگاه آزادی مملو از جمعیت و راه قهرمانی احتمالی پرسپولیس آغاز شد. در نیمه اول بازهم کریم بوضیاف برای الدحیل گلزنی کرد و پس از اینکه استادیوم آزادی برای ثانیه‌هایی سکوت کرد، اما هواداران بازهم به تشویق و شادی پرداختند تا اینکه سید جلال حسینی در دقیقه ۵۷ کار را یک بر یک و دیگر تمام پرسپولیسی‌ها ایستاده بازی را تماشا می‌کردند. گل دوم هم از راه رسید و سلطان البریک با گل به خودی که زد، سبب شد تا نماینده ایران به صعود نزدیک‌تر شود و بالاخره گادوین منشا کار را تمام کرد تا معجزه سرخ تکمیل شود.

معجزه ای به نام کامبک، تخصص فوتبال ایران/ حماسه آزادی، سامورایی ها را زمین گیر می کند//

البته پیش از آن هم در مرحله یک هشتم نهایی، پرسپولیس و الجزیره با یکدیگر روبرو شدند و درحالیکه شاگردان برانکو در بازی رفت ۳ بر ۲ شکست خوردند و در ورزشگاه آزادی هم تا دقیقه ۸۹ یک بر یک بودند، اما بازهم سوپرمن فوتبال ایران (سید جلال حسینی) گل زد تا با نتیجه ۲ بر یک به مصاف الدحیل و شاگردان نبیل معلول بروند.

پرسپولیس به جزء این دیدار، بازی‌های تماشاگر پسند و درخشان دیگری هم دارد که می‌توان به بازی با السد قطر، الوحده امارات و ... اشاره کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در طول تاریخ بازی‌هایی زیبایی را برگزار کرده که سبب شده تا فوتبالدوستان و عاشقان تیم ملی، ایستاده بازی‌ها را تماشا کنند. از بازی با استرالیا در پلی آف صعود به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه گرفته تا بازی با عراق در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا و بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه.

شاگردان کی روش در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال هم بازی‌های خوبی انجام دادند و سبب افتخار آفرینی شدند. پیروزی برابر مراکش سبب شد تا مردم و فوتبالدوستان به خیابان‌ها بروند و شادی کنند و به همین دلیل است که می‌گویند ایرانی ها، مرد روز‌های سخت هستند و باید به تکرار معجزه توسط سرخپوشان پایتخت امیدوار بود.

بازی‌های رویایی و کامبک هم برای استقلال ایران رخ داده و یکی از مهم‌ترین آن‌ها به سال ۱۳۷۵ برمی گردد. در رقابت‌های جام در جام باشگاه‌های آسیا در سال ۱۹۹۶ میلادی (۱۳۷۵) و در بازی رفت ۲ تیم استقلال ایران و نوف باخور ازبکستان در فرغانه تاشکند، نماینده ازبک‌ها با نتیجه ۴ بر یک از سد آبی پوشان گذشت، اما نماینده کشورمان در بازی برگشت فوق العاده عمل کرد و با کسب نتیجه عالی شگفتی ساز شدند.

در بازی برگشت، استقلال ۳ بر صفر برد و کامبک رویایی زد تا نشان دهد فوتبال ۹۰ دقیقه است و همچنان می‌توان امیدوار بود که پرسپولیسی‌ها بتوانند با هواداران شان در ورزشگاه آزادی مقابل کاشیما به پیروزی ۳ بر صفر یا... برسند و قهرمانی را از آن خود کنند.

در بازی استقلال و نوف باخور، ورمزیار (۲)، مرفاویو علیرضا منصوریان ۳ گل استقلال را به ثمر رساندند و زمین به تعداد هواداران فوتبال ایران در سراسر جهان سبک شد. استقلال گل سوم را زد و با مجموع نتیجه ۴-۴ و گلزنی در زمین حریف از سد نوف باخور گذشت.

البته بازی‌های غرور آفرین برای فوتبال کشورمان در رده باشگاهی و ملی زیاد است، اما فوتبالدوستان و مردم ایران امیدوارند تا سرخپوشان در ورزشگاه آزادی و همراه با مرد کروات، برانکو ایوانکوویچ به قهرمانی برسند و برای نخستین بار این جام را بالای سر ببرند. (در فرمت و روش جدید لیگ قهرمانان آسیا، هیچ تیمی از ایران به قهرمانی نرسیده و تنها ذوب آهن و سپاهان موفق شدند به فینال این مسابقات برسند.)

حالا معجزه برای فوتبال ایران مدل ۹۷ و برانکو ایوانکوویچ کروات نزدیک است، اما سرخپوشان باید متعهد باشند و بدانند فوتبال تا دقیقه ۹۰ ادامه خواهد داشت.

ابراهیم قاسمپور، کارشناس فوتبال کشورمان در این باره می‌گوید: هنوز چیزی تمام نشده و پرسپولیس اگر در استادیوم آزادی بازی خوبی را به نمایش بگذارد و با توجه به اینکه شرایط و جو ورزشگاه به نفع این تیم است، شانس این را دارد که بتواند تیم کاشیما آنتلرز را شکست دهد. در فوتبال ممکن است هر اتفاقی رخ دهد و بازیکنان این تیم نباید امیدشان را از دست بدهند.

او افزود: پرسپولیس در نیمه‌ی نخست، بازی بهتری نسبت به حریف ژاپنی اش ارائه داد و حتی شانس گل زنی هم در برخی از صحنه‌ها داشت که متاسفانه موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشد. در نیمه‌ی دوم کاملا شرایط برگشت و تیم کاشیما آنتلرز سوار بر بازی شد و توانست ۲ گل به ثمر برساند.

معجزه ای به نام کامبک، تخصص فوتبال ایران/ حماسه آزادی، سامورایی ها را زمین گیر می کند//

حمید درخشان دیگر کارشناس فوتبال ایران گفت: هنوز به بازی برگشت امیدواریم و قطعا برای جبران وقت کافی داریم. پرسپولیس نشان داده است که در ورزشگاه آزادی می‌تواند شرایط را تغییر دهد و توان گل زدن به تیم ژاپنی را نیز دارد. قهرمان شدن در لیگ قهرمانان آسیا دور از دسترس پرسپولیس نیست و همچنان امیدواریم.

او افزود: البته به هیچ وجه نمی‌توان تیم کاشیما را دست کم گرفت و در خانه نیز باید بسیار مراقب باشیم. این تیم کار تیمی در فوتبال را به خوبی بلد است و می‌داند چگونه می‌خواهد بازی کند.

معجزه ای به نام کامبک، تخصص فوتبال ایران/ حماسه آزادی، سامورایی ها را زمین گیر می کند//

مرتضی فنونی زاده، بازیکن سابق تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در بازی برگشت نتیجه را جبران کند، پاسخ داد: کار پرسپولیس با شکست در بازی رفت سخت شد، اما هر اتفاقی ممکن است در آزادی رخ بدهد و با حضور هواداران بی شمار می‌توانیم این نتیجه را جبران کنیم.

او افزود: بازیکنان پرسپولیس نباید بی محابا در ورزشگاه آزادی حمله و با ارائه یک بازی سنجیده می‌توانند شکست بازی رفت را جبران کنند. پرسپولیسی‌ها با یک دفاع بسته و استفاده از ضد حملات می‌توانند به تیم کاشیما گل بزنند.


بیشتر بخوانید: نعمتی بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد

مظفری: عملکرد داور دیدار پرسپولیس ایران و کاشیما ژاپن خوب بود/ اخراج نعمتی درست بود

آمار ارقام پرسپولیس و کاشیما در آستانه فینال آسیا


انتهای پیام/

پرسپولیسی ها به دنبال معجزه و تکرار تاریخ در ورزشگاه آزادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۴ آبان ۱۳۹۷
1 بخوری باید 4 تا بزنی که نمیتونی
Netherlands
ناشناس
۰۷:۵۶ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
پرسپولیسیا ساکت شید با این ابرو ریزیتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
شما ساکت شید که همون مرحله اول شیش تا خوردید و حذف شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
آبروریزی بازی شماست که از پس سایپای ده نفره هم بر نیومدید. پر روییو شما به اوج رسوندین که از اول لیگ با سروصدا .... بازیکن خریدین ولی راه به جایی نبردین.... البته طبل هر چه پرصداتر توخالی تر (منظورم با یه عده استقلالیه. انقدر انصاف دارم که همه رو جمع نبندم) پ.ن: واقعا روتون میشه به پرسپولیس با پنجره بسته با بازیکنای مصدوم با مربی دست خالی اراجیف ببندین!
Netherlands
ناشناس
۰۷:۳۱ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
دیگه تو جعل سند پرسپولیس استاد شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
تندیس بلاهت ما با کل آسیا جنگیدیم تا به فینال رسیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
آخ شما چقدر رو دارید! هرچی صفت خودتونه به ما نسبت میدین. جعل سندو استقلال کرده که دو تا ستاره بابت یه بازی چهارجانبه و یه جام آسیای آزمایشی زده به پیرهنش
Netherlands
ناشناس
۰۷:۳۱ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
دیگه تو جعل سند پرسپولیس استاد شده
Germany
پژمان ترکه
۰۳:۳۵ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
تو بازی پلی اف باالسد این پرسپولیسیا بودن ورزشگاه و براتون پرکردند وگرنه تو دربی نصف ورزشگاهم نمیتونید پر کنید چه برسه به کل استادیوم . بازی پرسپولیس با الهلال شما بودید ک بخاطر پیراهن تیم عربی طرفدار عربها شدید و غیرت و عرق ملی و تعصب و زیر پانهادید . خجالت بکشید الان پرسپولیس ایران میگن نه تهران .
Iran (Islamic Republic of)
Rahim A.
۰۲:۱۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
خوبه پرسپوليس با بازى جوانمردانه در ورزشگاه ازادى بازى رو ببره و قهرمان بشه وباعث شادى هواداران وهمه بشه اما خيلى قشنگ نيست كه باتهديدجو ورزشگاه وفشار هواداران اين بازى روببره .
خوب نيست كه از ورزشگاه ازادى براى تيمهاى مهمان ايران به اسم جهنم ياد كنند .!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۰:۳۵ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
ایشالاپرسپولیس هیچوقت رنگ قهرمانی رو نبینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
ان شاء الله قهرمان میشیم تا کور شود هر آنکه نتواند دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
اصلا بازی خوبی نبود و درگیری فیزیکی آخر بازی هم در شان ایرانی و فرهنگ ایرانی نبود
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۲۲:۳۴ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
تو آزادی 2 تا میزنیم تو وقت اضافه هم گل پیروزی رو میزنیم گلها رو علی پور پنالتی خلیل زاده و گل پیروزی رو هم انصاری میزنه شیعه ها رو شاد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۳۱ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
تا حالا صبحونه خوردنی گل خورده بودید والا اول صبح شنبه ظلم بود خدایی چایی شیرین میخوردم لقمه تو گلوم گیر کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
عوضش شما شام گل خوردید اون هم شیش تا از عرب...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
شما برو تو مسائل کشور خودت نظر بده.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ستاره سرخ بلگراد
۲۲:۲۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
تو آزادی یکی بخوریم که می خوریم باید خداروشکر کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
قهرمانی آسیا انگارالکی ...اونکه دو ستاره داره یکی دیگست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
اون که از همین تیم شیش تا خورده یکی دیگه ست! اون که حتی از العین هم شیش تا خورد هم یکی دیگه ست
Netherlands
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
فرمت قدیم جدید نداریم‌پس اینطوره با فرمت قدیم پرسپولیس چرا ستاره زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
از قشقایی نبازی گل من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
درباره گذشته حرف بزنی کار به شیش تایی شدنتون و دسته سومی شدنتون میرسه گل من... فعلا که سرورتون هم تو لیگ بالای سرتونه هم تو جام حذفی حضور داره هم توی فینالی که شما همون اولش حذف شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
از سایپا والعین چه خبر گل من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
حیف شد پرسپولیس باخت
لذتش تو این بود که اینو یک هیچ ببره
بعد بیاد تو آزادی ببازه
آاااااااااخ کییییییف داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
ما امیدمون رو از دست ندادیم. مورد داشتیم یه تیم توی مرحله یک شصت و چهارم آسیا 6 تا خورده! اما بازیکنش توپ رو آورده وسط زمین کاشته تا بازی رو ادامه بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
در فرمت و روش جدید لیگ قهرمانان آسیا، هیچ تیمی از ایران به قهرمانی نرسیده و تنها ذوب آهن و سپاهان موفق شدند به فینال این مسابقات برسند.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۸:۵۶ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
اگه برده بودیم // چکار میکردید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۸:۳۲ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
من یه استقلالیم ولی قبل تز این که هوادار باشگاهم باشم هوادار ایران و ایرانی امیدوارم پرسپولیس نتیجه برگشت رو با قدرت ببره و بعد از 40 سال یه نماینده از ایران قهرمان بشه استقلال هم اگر دنبال قهرمانی تو آسیاست دست از حرف و وعده و زیراب این و اون زدن سر مدیریت و کاپیتانی دعوا کردن بر داره به ثبات برسه تلاش کنه ایشالله اون هم ستاره سوم بگیره یا حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
برو بابا تو استقلالی نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
من یه پرسپولیسیم. ممنون از آقا مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
پرسپولیس قهرمان شه پرچم ایرانو بالا نمی بره پرچم پرسپولیسو می بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
به امید خدا
Iran (Islamic Republic of)
علاء
۲۳:۵۲ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
عزیزدلم پرچم پرسپولیس همان پرچم ایران است.
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۸:۲۴ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
متاسفم برای کسانی که تعصب کورکورانه روی یک سری مسائلی دارند که سالهاست تو دنیا حل شده ما هنوز تو قرمز و آبی موندیم آخه آدم حسابی هر تیمی که فینالیست آسیا بشه از کشورمون پرچم مملکت بالاست زرد و سبز و قرمز و آبی نداره می ترسی واست کوری بخونن خوب بخونن اصلا مهم نیست اون که باید بفهمه می فهمه
Netherlands
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
بیخودی ایرانی ایرانی نکنید .شش رو سال قبل تو لیگ قهرمانان کدوم تیم اورد در حمایت از تیمی که استقلال باهاش بازی می کرد. .امسال امروز دروازه بان کدوم تیم تو چشم همه رسانه ها گفت دشمن شاد شدیم .دشمن را کی گفت .
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۷:۳۵ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
لذتی که در باخت پرسپولیس هست با هیچ چیز عوض شدنی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
هرچی باشه فینال اسیا ایم شما کجایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
خدا بهت عقل بده
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۲۱:۳۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
واقعا حرف دلم رو زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
التماس تفکر!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
البته 6که بخوری لذت بیشتری داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
بیخیال بابا بخدا هممون سرکاریم پولشو یکی دیگه میبره ما چرا حرص بخوریم ؟ استقلال پرسپولیس هم نداره اینا پول مفت بیت المال رو میخورن اگه ببازن هم چیزی از ارزشاشون کم نمیشه! یکیشون تا حالا راجبه گرونی و تورم اعتراضی کرده؟ بیخیال شید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
پرسپولیسی ها غیرت و از شما یادگرفتیم که وقتی با عرب ها بازی داشتیم با بنر از اون ها حمایت کردید.به امید خدا قهرمانی کاشیما
Netherlands
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
انقدرا این بازی مهم نبود
Netherlands
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
ما مگه قراره هر سال قهرمان جام حدفی شیم.ما با سایپا حدف شدیم تو صربات پنالتی با کلی محروم مصدوم.شماها با بادران و قشقایی و صنعت نفت حدف شدید. حق شما اینه برگشت پنج تا بخورید .رفت که سه تا خوردید یکیش الکی افساید شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
ما اگه ببازیم هم تیم دوم اسیاییم شما کجایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
پرسپولیس و استقلال فرقی نداره مهم آینه که یه تیم ایرانیه و نماینده 80میلیون نفره و باعث افتخار کشور ماست.
ان شاء الله دعا می کنیم که بازی برگشت رو با نتیجه ی خوب ببریم و پرچم جمهوری اسلامی ایران دوباره بر فراز باشه.
امیدواریم که بازیکن ها روحیه شونو حفظ کنن و بیشتر تمرین کنن و تمرکز خودشون رو بالا ببرن مثل بازی های گذشته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
پرسپولیس عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
اصلا استقلال برده دسته 2فقط پرسپولیس قهرمان نشه !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
نترس به زودی میرید دسته یک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
بیچاره پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
یزدان
۱۶:۴۴ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
بازی برگشت شنبه 19ابان هفته اینده است نه سه شنبه هفته اینده که شما تو سایت اشتباه زدین سه شنبه من مطمعنم که بازی برگشت پرسپولیس برنده میشه تیم السد والدحیل قطر از کاشیما قویتر ومحکمتر بودند که پرسپولیس شکستشون دادقهرمان میشه با کمک خداوند و100هزار تماشاچی و گلزنی منشا حتما در بازی برگشت منشا غوغا میکنه پرسپولیس قهرمان میشه خدامیدونه که حقشه به لطف یزدان وبچها پرسپولیس قهرمان میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
ها.كجاشد:پرسپوليسي هايي كه ميگفتند:پرسپوليس6تاميزنه:پرسپوليس:همه بازيكنان كاشيماروحريفه:كجاست:نعمتي هم اخراج شد..............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
چی گیر تو میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
ها.كجاشد:پرسپوليسي هايي كه ميگفتند:پرسپوليس6تاميزنه:پرسپوليس:همه بازيكنان كاشيماروحريفه:كجاست:نعمتي هم اخراج شد..............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
جوجه رو آخر پائیز می شمرند ما تو آزادی 6 تا نمی خوریم بلکه می زنیم 3 تا هم می خوردیم جبران میشد
Netherlands
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
شاکر باشید در واقع سه تا گل خوردید اون گل افساید نبود .داوریا تو اسیا هم به نفع پرسپ.لیسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
همه چی همه جا به نفع پرسپولیسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
آره دوست من همینه ، تو آسیا همه عاشق پرسپولیس هستند حتی داوران ، استقلال هم روزی بالاخره شاید به نیمه نهایی رسید حتی فینال رو هم ممکنه برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
خدا شفات بده
Netherlands
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
کوه کندن مگه. بازی رفت و برگشت همینه دیگه .تازه بازی یه هفته نداشتن نسبت به حریف و با هواپیمای فرست کلاس رفتن.خوب عجیب نیست توی سه ماه دوتا قطر رفتن فقط و از تهران خارج نشدن و توی تیم ملیم بجز دوتاشون نبوده
Netherlands
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
بله دیگه .پرسپولیسی که دو ماهه از تهران خارج نشده و بازیهای لیگ داخلی ایران و جام حدفیش یا لعو شده یا تهران بوده و در ازادی . سفر به زاپن خستگی براش حساب میشه خسته نباشی دلاور
Netherlands
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
بله دیگه .پرسپولیسی که دو ماهه از تهران خارج نشده و بازیهای لیگ داخلی ایران و جام حدفیش یا لعو شده یا تهران بوده و در ازادی . سفر به زاپن خستگی براش حساب میشه خسته نباشی دلاور
Netherlands
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
تازه پرسپولیس سه تا بازیشو لعو کرده و یکهفته استراحت کرده ولی کاشیما دوروز قبل بازی داشت
Netherlands
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
تازه پرسپولیس سه تا بازیشو لعو کرده و یکهفته استراحت کرده ولی کاشیما دوروز قبل بازی داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
یه بازی رو لغو کرد تو لیگ اونم سه روز بعدش بازی داشت اگه استقلال بود که بازی با سایپا رو که پرسپولیس بازی کرد رو استراحت می کرد یا جام حذفی قبلی رو که بازیکنا تیم ملی بودن رو بازی نمی کرد الانم با دست خالی قهرمانیم شمام با سایپای ده نفره حذف شدید
Netherlands
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
ما با صربات پنالتی بازیکنای کم سنمون باختیم .شماها با جنگ و دعوا و قیامت و جنگله بازی باید می باختید مساوی شدید
Netherlands
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
ما با صربات پنالتی بازیکنای کم سنمون باختیم .شماها با جنگ و دعوا و قیامت و جنگله بازی باید می باختید مساوی شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
اخی دلم براتون سوخت
Netherlands
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
پرسپولیس امروز هم بازی را باخت هم اخلاق را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
30 ميليون هوادار استقلال از كاشيما حمايت مي كنيم و بازي برگشت به آزادي مي رويم براي حمايت كاشيما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
همین کارها رو میکنید دیگه دلار میرسه به این قیمت
ملت ایران اتحاد اتحاد رمز پیروزی
Finland
آرمان
۱۷:۳۵ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
خدا رو شکر که استقلال به همین تیمهای داخلی می بازه و زود از آسیا حذف شد و آبرو ایران نرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل استقلالی
۱۸:۲۴ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
اگه آبروی ایران قراره بره با جیمی جامپ پرسپولیسی ها تو دقیقه 22 رفته ....آبرو نذاشتید که برا ایران..چرت-پولیسیا...هروقت 4بار رفتید فینال آسیا وقتش میرسه که کری خونی بکنید
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۸:۲۶ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
حتما برو بدبخت بودنتو داد بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
ابوالفضل استقلالی » شما که از نیمه نهایی بالا نیومدید تا به حال ، 4 بار نایب قهرمان شدید ؟
این نایب قهرمانی ها کجا ثبت شده ؟ تو سایت afc هست ؟

شما اگه به فینال رسیده بودید که اینقدر حرص نمی خوردید ، چرا حسودی می کنید من که پرسپولیسیم از بردش خوشحال اما از باختش ناراحت نمیشم ، متاسفانه این بحثا کل کل به نظر میاد اما درون زندگی ها هم همینه و همه نشون نمی دن اما به وضوح به سایرین حسودی می کنن البته منظورم شخص شما نیست کلی می گم ، شمام فکر کردید ورزشگاه بیاید می تونید از استقلال حمایت کنید جای امثال شما بین هوادارای دو تیم ژاپنی و پرسپولیس نیست و به عنوان هوادارای تیم ژاپنی هم نمی تونید برید تو چون ژاپنی نیستید ثانیا از ژاپن کسی نمیاد شاید هزارتا ورزشگاه سهمیه 80 درصد ورزشگاه دست پرسپولیس هستش اون 20 درصدم باز پرسپولیسیا پر می کنن به شما نمی رسه که بیاید باخت های خودتون تو آسیا رو سر پرسپولیس خالی کنید خیالتون راحت اما خوب خودتون رو نشون دادید آخه کی میره به السد بگه بیاید پرپولیس رو محروم کنید اونم بدون اطلاع اولیه از اینکه عالیشاه بازیکن بوده که خود السد هم از این به ظاهر هوادارن استقلال تعجب کرد ، متاسفم به تیم خودتون برسید به جای اینکه مانع تیم حریف بشید ، به جایی رسیدیم که علنا حسادتمون رو اعلام می کنیم مایه خجالته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
التماس تفکر!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
چند میلیون؟ خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
خستگی سفر را گفتید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
به کوری چشم حسودان بدذات بازی برگشت جبران میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
خندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۵:۳۹ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
این دیگه تیم عربی نیست که بشه باشانس واقبال بردش.. قطعا کاشیما قهرمان اسیاخواهدشد...حالاببینید...حقشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
تیم عربی. هاها پس چرا شما العین با شانس نبردین شش تایا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
نرو بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
چرا شما السد رو با شانس واقبال نبردید مهندس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
این تیمای پایتخت الکی فقط پول هدر میدن به هیچ دردی نمیخورن
Netherlands
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
خداییش با السد باید حدف می شدید زیاده خواه نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
بجاش شما باید از جام حذفی حذف میشدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
دلتون خوشه، همین غرور کاذب باعث نتیجه امروز شد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
باش بهشون میگم⭐⭐
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
وقتی تیمی مغرور میشه وحریف راکوچک وضعیف؟؟!!نتیجه ایی بهترازاین نمی گیرد؟!امیدواریم که دربرگشت ،جبران کنند؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
از طرف ميليون ها استقلالي از باخت پرسپوليس بسيار خوشحاليم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
برات متاسفم ،مابادست خالی به اینجارسیدیم شماچراشیشششششش تاازالعین خوردین؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۵:۳۲ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
ما داریم در فینال لیگ قهرمانان آسیا می جنگیم اونوقت شما کیسه ها به سایپای ۱۰نفره می بازید
Netherlands
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
اصلا برام مهم نیست این بازی .چرا انقدر شلوع می کنید
Netherlands
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
اصلا برام مهم نیست این بازی .چرا انقدر شلوع می کنید
Netherlands
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
امیدوارم برگشت ۳ اای ۴ تا بخورند پرسپولیسیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
شتر در خواب بیند پنبه دانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
غیرت‌ایرانی‌شما‌همینه‌!!واقعا‌حقتون‌بود‌باسایپا‌حذف‌بشین!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
خدا نکنه
Germany
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
هر چند تا هم بخوریم نایب قهرمان اسیایم شما حالتون چطوره
آخرین اخبار