مظفری: عملکرد داور دیدار پرسپولیس ایران و کاشیما ژاپن خوب بود/ اخراج نعمتی درست بود

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: مانینگ داور چینی عملکرد خوبی داشت و شکست نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسای ارتباطی با عملکرد قاضی میدان نداشت.

نوید مظفری، کارشناس داوری فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قضاوت مانینگ چینی، داور دیدار تیم‌های کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل عملکرد داور مسابقه با نماینده ژاپنی را واگذارنکرد. در دقیقه ۴ علیپور شوتی را روانه دروازه تیم کاشیما کرد که به صورت مدافع ژاپنی برخورد کرد و پنالتی نبود.

او افزود: در نیمه دوم هم داوران قضاوت متعادلی داشتند و اخطار‌ها هم به درستی داده شد. کارت دوم و اخراج سیامک نعمتی هم درست و طبق قانون بود و بازیکنی که کارت زرد دارد، باید بیشتر دقت کند. عملکرد داور خوب بود و تیم پرسپولیس به دلیل عملکرد داوران شکست نخوردند.

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: مانینگ داور چینی عملکرد خوبی داشت و شکست نماینده ایران ارتباطی با عملکرد قاضی میدان نداشت.

در چارچوب دیدار رفت مرحله نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس ایران به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان برانکو ایوانکوویچ با نتیجه ۲ بر صفر شکست خوردند. هوگو لئوناردو سیلوا سرخو (لئو سیلوا) و سرجیو آنتونیو گلزنان نماینده ژاپن بودند.

بازی برگشت ۲ تیم پرسپولیس ایران و کاشیمای ژاپن، ۱۹ آبان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:خوش‌آمد گویی ژاپنی‌ها به پرسپولیسی‌ها

هراس رسانه‌های ژاپنی از بازی کاشیما در ورزشگاه آزادی

داور چینی دیدار کاشیما - پرسپولیس را سوت می‌زند


انتهای پیام/

اظهارات کارشناس داوری درباره عملکرد مانینگ در دیدار تیم های پرسپولیس و کاشیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار