تساوی خانگی فجر مقابل نود ارومیه

زردپوشان شیرازی با مربی جدید هم از کسب پیروزی بازماندند.

تساوی خانگی فجر مقابل نود ارومیه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۵ امروز دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و نود ارومیه به مصاف هم رفتند که تلاش کار دو‌تیم در پایان ۹۰ دقیقه، تساوی بدون گل بود.

فجری‌ها که در آستانه این بازی به همکاری خود با مجید صالح پایان دادند و مسئولیت فنی را به اسماعیل زارع سپردند، باز هم نتوانستند در خانه به برد دست یابند و شرایط بحرانی این تیم، روز به روز شکل جدی تری به خود می‌گیرد.

در دقیقه۳۰ نیمه نخست روح اله شریفی داور این دیدار، وحید بیاتلو سرمربی نود ارومیه را بدلیل اعتراض به قضاوت از زمین اخراج کرد.

نماینده فارس با این تساوی و هشت امتیاز، در مکان یازدهم جدول رده بندی باقیماند.

اسماعیل زارع سرمربی فجر سپاسی در نشست خبری پایان بازی گفت: تیم مقابل با تراکم زیاد فضا‌ها را بسته بود و چشم به ضد حمله داشت و ما نیز نتوانستیم موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم، موضوعی که در بازی‌های کذشته نیز وجود داشت و باید کار کنیم تا در هفته‌های آینده این نقیصه را برطرف کنیم.

وحید بیاتلو سرمربی نود ارومیه هم بیان کرد: امروز جلوی تیم ناشناخته فجر، بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های خطرناک بیشتری داشتیم، در هر صورت خدا را شکر می‌کنم که به یک امتیاز دست یافتیم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

وی افزود: داور بازی امروز من را با اولین اعتراض اخراج کرد و این ذهنیتی بود که بر می‌گشت به قبل از مسابقه و واکنش باشگاه فجر که اعلام کرده بودند روح اله شریفی در شهرآوردی که با قشقایی داشتند به ضررشان سوت زده بود.

فجر شهید سپاسی در هفته یازدهم استراحت خواهد داشت و در هفته ۱۲، یکشنبه ۲۰ آبان ماه به مصاف شهرداری تبریز می‌رود.

انتهای پیام/ن

مصاف تیم فجر شهید سپاسی شیراز و نود ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار