دعوت برای حضور مقتدرانه در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

نماینده ولی فقیه و استاندار چهارمحال و بختیاری، از مردم این استان برای حضور مقتدرانه در راهپیمایی دشمن شکن ۱۳ آبان دعوت کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان پیام مشترکی صادر کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
همه ساله روز ۱۳ آبان برای ملت هوشیار و بابصیرت ایران اسلامی یادآور خاطرات صفوف به هم پیوسته و مستحکم فرزندان انقلابی این دیار در شکستن دیوار استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار است که فریاد ستم ستیزی ملت ایران را در جای جای گستره هستی طنین انداز کرد و موجب روشن شدن قلوب آزادگان جهان گردید.
در این روز که به تعبیر حضرت امام راحل (ره)، انقلاب دوم نامیده شد، فرزندان فرهیخته سرزمین شور و حماسه توانستند با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، هیمنه این اهریمن جهانی را در افکار عمومی مردم جهان در هم بشکنند و ندای حق طلبی خود را به گوش جهانیان برسانند.
اینجانبان ضمن گرامیداشت این روز، از عموم مردم ولایت‌مدار استان چهارمحال و بختیاری دعوت می‌کنیم با حضور مقتدرانه خود در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همچون همیشه مشت محکمی بر دهان تمامی ابرقدرت‌های مستکبر جهان، خصوصاً امریکا و اسرائیل جنایتکار بکوبند و بر تقویت نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران بیافزایند.»

یوم الله ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.

«تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه» در سال ۱۳۴۳، «کشتار دانش آموزان معترض در دانشگاه تهران» توسط عوامل رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و «تسخیر لانهٔ جاسوسی» (اشغال سفارت آمریکا) در سال ۱۳۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در تهران، وقایع سه گانه و مهم ۱۳ آبان به عنوان روزی به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی می‌باشد.

انتهای پیام/ش

۱۳ آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.