حدادعادل مطرح کرد

تحریم‌های ترامپ، دلیل چهارمی برای بزرگداشت ۱۳ آبان +تصویر

حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه توئیترش با انتشار پیامی دلیل چهارمی برای بزرگداشت ۱۳ آبان اضافه کرد.

تحریم‌های ترامپ دلیل چهارمی برای 13 آبان از نظر حدادعادل+تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیزدهم آبان ماه، رخدادی مهم را در تاریخ انقلاب اسلامی در اذهان زنده می‌کند و به همین دلیل به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامیده شده است.

روز 13 آبان در تقویم ایران یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر این کشور است. رخدادهایی چون تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان 1343 و در 13 آبان 1357 همزمان با روزهای اوجگیری انقلاب اسلامی، ده‌ها نفر از دانش‌آموزان که برای انجام تظاهرات در محوطه دانشگاه تهران تجمع کرده بودند، هدف تیراندازی مأموران حکومت شاه قرار گرفته و به شهادت رسیدند؛ به همین دلیل روز دانش آموز نام گرفت و همچنین تسخیر «لانه جاسوسی» توسط دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان سال 1358 بود که هرکدام از این اتفاق‌ها این روز را پر اهمیت تر از قبل کرد و منجر شد روزی به یاد ماندنی در خاطر ملت ایران ثبت شود.


بیشتر بخوانید:رهبر انقلاب: دشمن می‌خواهد از قم آنتی‌تز انقلاب درست کند +فیلم


در همین راستا غلامعلی حداد عادل با انتشار توئیتی در صفحه خود دلیل چهارمی را برای بزرگداشت ۱۳ آبان اضافه کرد. حدادعادل در توئیتر نوشت:

"تاکنون مردم شریف ایران ۱۳ آبان را به سه دلیل، روز #مرگ_بر_آمریکا می‌دانستند. امسال با اعمال تحریم‌های #ترامپ دلیل چهارمی هم به دلایل قبلی اضافه می‌شود."

تحریم‌های ترامپ دلیل چهارمی برای 13 آبان از نظر حدادعادل+تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار