ملت ایران همواره در برابر آمریکا پیروز است

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: ملت ایران همواره در برابر آمریکا پیروز است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه، امروز یکشنبه در اجتماع پایانی راهپیمایی استکبارستیز یوم الله ۱۳ آبان ۹۷ در میدان امامزادگان دومعصوم (س) شهرکرد، مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم را از درس‌های عاشورا بیان کرد و گفت: ملت ایران با عبرت آموزی از قیام عاشورا، هیچ گاه زیر بار ظلم نخواهد رفت.

وی اظهار داشت: همین ایستادگی و مقاومت از علل پیروزی ملت ایران در برابر زیاده خواهی‌های غرب و استکبار جهانی است.

صادقی، با اشاره به جنگ اقتصادی و روانی دشمن علیه جمهوری اسلامی تأکید کرد: ملت ایران با اتکال به خداوند متعال، در میدان جنگ اقتصادی و روانی پیروز می‌شود و آمریکا همچون گذشته شکست می‌خورد.

وی گفت: اگر چه پیروزی در جنگ اقتصادی و روانی دشمن کار راحتی نیست، اما ملت ایران با قدرت ایمان، پایداری و ولایتمداری در این میدان نیز پیروز و سربلند خواهد بود.

معاون فرهنگی قوه قضاییه افزود: ملت ایران در طول ۴۰ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، همواره در مسیر رشد و پیشرفت قرار داشته و به دستاورد‌ها و پیروزی‌های بسیاری دست یافته است و استکبار جهانی نتوانسته جلوی این پیشرفت‌ها را بگیرد.

صادقی تصریح کرد: ملت ایران با اتکا به توان داخلی همچنان به پیشرفت خود در تمام عرصه‌ها از جمله صنعت هسته ای، نانو فناوری، زیست فناوری، پزشکی و دفاعی ادامه خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی همواره و با انواع فتنه‌ها و توطئه‌ها درصدد آسیب زدن به ملت ایران بوده و هست، اما این موضوع با پایداری مردم، هیچ گاه محقق نمی‌شود.

صادقی اضافه کرد: قدرت پوشالی آمریکای جنایت کار به عنوان شیطان بزرگ، همچون پشه‌ای در برابر عرصه سیمرغی و اراده ملت ایران، محکوم به شکست است.

وی با تأکید بر ذات استکباری آمریکا، تصریح کرد: آمریکا همواره با رویکرد حیله و فریب، قصد نفوذ در کشور‌های جهان را دارد که این موضوع با مرور رویداد‌های چند دهه اخیر به خوبی مشخص می‌شود.

صادقی با بیان اینکه رفاقت با آمریکا و زیر بار ظلم استکبار و دشمنان رفتن، نتیجه‌ای جز بدبختی ندارد گفت: وابستگی کامل و چپاول و غارت منابع، ثمره رفاقت با استکبار جهانی است و ملت ایران با وجود تمام فشار‌ها و تحریم‌ها حاضر به مذاکره و برقراری ارتباط با مقامات این کشور نیست.

وی، آمریکا را عامل ناامنی در منطقه دانست و یادآور شد: آمریکا در ادوار مختلف با حمایت از صدام، طالبان، داعش و رژیم‌های طاغوتی، در پی ایجاد ناامنی و هرج و مرج در خاورمیانه بوده است تا ضمن تأمین منافع خود، قدرت ایران را تضعیف کند.

گفتنی است: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز یکشنبه و همزمان با سراسر کشور، در نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

این راهپیمایی در شهرکرد مرکز استان، در مسیر میدان انقلاب به سمت میدان ۱۲ محرم و چهارراه بازار برگزار شد و با اجتماع در میدان امامزادگان دو خاتون (س) پایان یافت.

یوم الله ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.

«تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه» در سال ۱۳۴۳، «کشتار دانش آموزان معترض در دانشگاه تهران» توسط عوامل رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و «تسخیر لانهٔ جاسوسی» (اشغال سفارت آمریکا) در سال ۱۳۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در تهران، وقایع سه گانه و مهم ۱۳ آبان به عنوان روزی به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی می‌باشد.

انتهای پیام/ش

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار