سردار فضلی:

خون شهیدان موجب پایداری انقلاب شده است

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) با اشاره به رشادت‌های بی‌نظیر شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم گفت: حاصل خون شهیدان ماندگاری پرچم رسول مکرم اسلام و پایداری انقلاب شده است.

خون شهیدان موجب پایداری انقلاب شده استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار علی فضلی امشب در دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد اتابه گوراب زرمیخ بر سر مزار این شهید اظهار کرد: روز ۱۳ آبان یادآور بیش از پنج دهه فداکاری و مجاهدت امام راحل، مراجع، علما و شهدا تا پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز، دشمنان با ترور، راه انداختن جنگ هشت‌ساله و تحریم تلاش کردند تا انقلاب را به سقوط بکشانند افزود: با عنایت خدا، ازخودگذشتگی شهدا و بصیرت مردم انقلاب به چهلمین سالگرد خود رسیده و خانواده شهدا بیش از هرکس دیگر بر پیمودن راه دفاع از نظام مصمم‌تر هستند.

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) با اشاره به رشادت و مجاهدت‌های مدافعان حرم تصریح کرد: اگر هوشیاری و بصیرت این جوانان برومند نبود و اگر خون‌های مقدس آن‌ها در دفاع از حرمین شریفین تقدیم نمی‌شد ممکن نبود امروز در مسیر اربعین باز شود و یا از عتبات عالیات آثاری باقی‌مانده باشد.

فضلی با اشاره به رشادت‌های بی‌نظیر شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم گفت: حاصل خون شهیدان ماندگاری پرچم رسول مکرم اسلام و پایداری انقلاب شده است و خانواده شهدا بر خود ببالند که فرهنگ و منش آن‌ها، بستر مقاومت را شکل داده است.

فضلی با تأکید بر زنده داشتن نام و یاد شهدا خاطرنشان کرد: شهدا رفتند تا ما راهشان و مسیرشان، فرهنگ و منششان را در جامعه اسلامی پیاده‌سازی کنیم، آرمان شهدا، آرمان دفاع از دین خدا و دفاع از امامت و ولایت است که اکثریت شهدا در وصیت‌نامه‌های خود بر اطاعت از، ولی فقیه تأکید داشتند.

گفتنی است: در این مراسم از کتاب مروری بر خاطرات شهید محمد اتابه با حضور خانواده شهید رونمایی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهدا ، مدافع حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.