توزیع 6 هزار حلقه لاستیک با نرخ دولتی بین کامیونداران خوزستانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای خوزستان از توزیع بیش از 6 هزار حلقه لاستیک با نرخ دولتی بین کامیونداران این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای خوزستان به مطالبات صنفی رانندگان درخصوص تامین لاستیک اشاره و بیان کرد: بیش ترین تاثیر این موضوع بر روی بندر امام خمینی (ره) بود که طی همکاری مشترک با تشکلات حمل و نقل استان تعداد 180 دستگاه کامیون در بندر کار تخلیه کشتی ها و انتقال بار به انبارها را انجام دادند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون 70 درصد مطالبات رانندگان در زمینه بیمه، لاستیک محقق شده است، اذعان داشت: در این مدت بیش از 6 هزار حلقه لاستیک با نرخ دولتی بین کامیونداران توزیع گردید.

بهرامی نیا به ماهیت کاری بندر امام خمینی (ره) در زمینه حمل بار و ورود کالا به کشور اشاره و تصریح کرد: این بندر مبدا اصلی حمل 60 درصد از کالاهای اساسی و استراتژیک کشور محسوب می شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: کارکرد پایانه این بندر فرا استانی بوده و بیش از 72 درصد حمل بار به وسیله کامیون های سایر استان ها صورت می گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای خوزستان در ادامه افزود: به دلیل سراسری بودن اعتصابات اخیر این کامیون ها به استان سفر نداشتند و به همین دلیل از ظرفیت حمل و نقل استان استفاده شد و سعی کردیم تا بندر امام خمینی(ره) فعالیت حمل و نقلی خود را ادامه دهد.

وی بیان داشت: در کنار آن با هماهنگی که با راه آهن شد، بخشی از بار با حمل و نقل ریلی به دیگر استان ها ارسال گردید.

انتهای پیام/گ

پایان اعتصاب رانندگان با توزیع لاستیک

برچسب ها: حمل و نقل ، لاستیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.