رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد:

زائران دهه آخر صفر نباید دغدغه اسکان داشته باشند

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: زائران دهه آخر صفر مشهدالرضا(ع) نباید دغدغه اسکان و استراحت داشته باشد.

زائران دهه آخر صفر نباید دغدغه اسکان داشته باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمدحاجیان شهری رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت :خوشبختانه فضاهای که در آموزش پرورش ، سالن های ورزشی و اسکان های ارزان قیمت در شهر مشهد وجود دارد می تواند مکان های خوبی برای استراحت باشد ولی چون جمعیت میلیونی در این ایام وارد شهر می شوند ممکن است نیاز به پذیرایی مردم مشهد در منازل شان از این زائران هم باشد.

وی با بیان اینکه در فرهنگ ایرانیان خدمت به زائرین ائمه اطهار از جایگاه خاصی برخوردار است اظهار داشت: مردم مشهد در روزهای پایانی صفر همیشه با عشق و با خلوص نیت به زائرین  خدمت رسانی می کنند که ما هم در شورای شهر مشهد و شهرداری بستر خدمت رسانی ها را فراهم می کنیم.

حاجیان با تاکید بر ساماندهی مناسب مبادی ورودی به مشهد گفت: چون زائر با پای پیاده از مسیرهای دور آمده است در بدو ورود به شهر نیاز به خدمات ویژه دارد که تعداد و نوع خدمات ایستگاه های مردمی در این استراحتگاه ها نقش چشمگیری دارد.

انتهایس پیام // ف .م


 

گفته های رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد در خصوص اسکان زائران

برچسب ها: شهرداری ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.