حماس اِعمال مجدد تحریم‌های آمریکا علیه ایران را محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، اقدام خصمانه آمریکا در برقراری مجدد تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران و نقض آشکار قطعنامه‌ بین‌المللی را محکوم کرد.

حماس اِعمال مجدد تحریم‌های آمریکا علیه ایران را محکوم کردبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) روز دوشنبه 14 آبان ماه با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: ما اعمال مجدد تحریم‌ها از سوی آمریکا بر ضد ایران را محکوم می‌کنیم.

بر اساس گزارش شبکه المیادین، حماس تصریح کرده هدف آمریکا از اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران، برهم زدن امنیت و ثبات در منطقه است.

در اردیبهشت امسال بود که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به طور رسمی خروج ایالات متحده از توافق هسته‌ای از برجام را اعلام کرد و در پی با امضای یک فرمان اجرایی، دستور داد تا تحریم‌های تعلیق‌شده براساس برجام، بار دیگر علیه ایران اعمال شود که مرحله دوم و نهایی آن را از دوشنبه 14 آبان اعلام کرده‌اند.

یکی از اهداف اصلی آمریکا، به صفر رساندن صادرات نفت ایران تا امروز بود. اما نهایتا مقامات آمریکایی که نتوانسته بودند اهداف خود را محقق کنند، هشت کشور اصلی وارد کننده نفت ایران را از تحریم‌های اعمال شده بر واردات نفت از ایران معاف کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۹:۳۸ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
ما چهل سال هست که تحریم هستیم از این تحریم ها نمیترسیم به کوری چشم شیطان بزرگ که در حال افول هست.
آخرین اخبار