رییس پلیس راه خوزستان اعلام کرد؛

مسدود شدن محور امیدیه به دیلم تا اطلاع ثانوی

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: محور امیدیه به دیلم به علت بارندگی تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به ناتمام ماندن روند ساخت و ساز پل احداثی راه و شهرسازی استان در محور امیدیه به دیلم بیان داشت: بارندگی سبب شده تردد در این مسیر با مشکلاتی همراه باشد.

وی تصریح کرد: با پیمانکار این پروژه صحبت هایی انجام شده بود و ۱۵ روز پیش قول داد تا 2 ماه آینده پل آماده و تحویل داده شود.

سرهنگ دولتشاهی اذعان داشت: کنارگذر موقتی که برای تردد خودروهای عبوری کنار پل زده بودند را آب برده و تا زمان رفع این آبگرفتگی محور مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راه خوزستان  با اشاره به اینکه محورهای روستایی به صورت موقت جایگزین این مسیر شده است، افزود: خودروهایی که از دیلم قصد عزیمت به استان را دارند باید از سمت زیدون و بهبهان و یا هندیجان حرکت کنند.

وی اظهار کرد: البته محورهای روستایی داریم که از سمت آسیاب تردد انجام می شود، ولی زیاد قابل اعتماد نیست و ظرفیت راه موجود برای خود روستا است و جاده خوبی نیست.

سرهنگ رضا دولتشاهی در خصوص جاده روستایی جایگزین بیان داشت: سال های گذشته که این مشکل پیش می آمد، اکثر ترددها از این مسیر انجام و جاده را تخریب کردند، ضمن اینکه راه روستایی محدودیت های خاص و ظرفیت محدودی برای تردد دارد.

وی گفت: تمام نشدن ساخت پل محور امیدیه به دیلم از سوی راه و شهرسازی خوزستان بنا به دلایل مختلف از جمله نبود اعتبار همواره باعث انسداد این محور شده است، بارها در جلسات و یا با ارسال نامه های مکتوب این موضوع را متذکر شدیم و امیدواریم هرچه سریع تر کار ساخت پل را به اتمام برسانند.

انتهای پیام/گ

بارندگی راه روستایی را مسدود کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.