"برنابئو" به برترین ورزشگاه جهان تبدیل خواهد شد + عکس

رئیس باشگاه رئال مادرید اسپانیا در فکر توسعه و بازسازی ورزشگاه خانگی این تیم است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید اسپانیا در فکر توسعه و بازسازی ورزشگاه "سانتیاگو برنابئو" است. طرحی که اجرایی کردن آن طبق برآورد های مسئولان باشگاه 400 میلیون یورو هزینه روی دست این باشگاه ثروتمند خواهد گذاشت.

یک تیم از معماران مشهور اسپانیایی طراحی شکل جدید سانتیاگو برنابئو را بر عهده گرفته اند. قرار است با افزایش 5000 نفری ظرفیت این ورزشگاه برای حضور تماشاگران رئالی  به 90 هزار نفر برسد.

همچنین قرار است که زیرساخت های فناوری، امکانات پخش و بخش های مخصوص پذیرایی از مهمانان ویژه بهبود یابد.

سطح بیرونی ورزشگاه قرار است که از LED ها پوشیده شود. این اتفاق  نمای بیرون ورزشگاه را به یک بوم دیجیتالی عظیم تبدیل می کند. روی این صفحه دیجیتال بزرگ قرار است که پیام های تجاری و لحظه های تاریخی باشگاه به نمایش در آید.

برنابئو توسعه داده می شود

 پرز در مورد توسعه ورزشگاه خانگی تیم رئال مادرید گفت: این اتفاق باعث می شود سانتیاگو برنابئو تبدیل به بزرگترین ورزشگاه جهان  شود. به زودی کار توسعه برنابئو آغاز خواهد شد. طرحی که در نظر داریم باعث خواهد شد که بهترین ورزشگاه جهان در اختیار ما باشد و یک نمونه از بهترین معماری های ساختمان در مادرید متعلق به ما خواهد بود.

او ادامه داد: این ورزشگاه بازتاب واقعیت رئال مادرید و آنچه که در جهان ورزش از خود نشان داده ایم است. در این مکان آکادمی خودمان را گسترده می کنیم و این ورزشگاه تبدیل به ویژگی برجسته ما خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

حضور سرمربی جدید رئال مادرید در تمرینات این تیم

مدت زمان مصدومیت بازیکنان رئال مادرید مشخص شد

واکنش لوپتگی پس از اخراج از رئال مادرید


انتهای پیام/

پرز در فکر توسعه سانتیاگو برنائو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار