تجلیل از نویسنده و روزنامه نگار پیشکسوت لاهیجانی

ازشجاع الدین طایفه نویسنده و روزنامه نگار پیشکسوت لاهیجانی تجلیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛‎ قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: از شجاع الدین طایفه نویسنده، روزنامه نگار و پیشکسوت فعال اجتماعی اهل لاهیجان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی تجلیل می‌شود.
وی افزود: مراسم قدردانی از شجاع الدین طایفه نویسنده، روزنامه نگار و پیشکسوت فعال اجتماعی لاهیجانی در روز یکشنبه ٢٠ آبان ساعت ۱۶:۳۰ در پژوهشکده چای برگزار می‌شود.
مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: شجاع الدین طایفه متولد ١٣٢١ اهل لاهیجان و دارای مدرک تحصیلی لیسانس اقتصاد و مدیریت است.
قاسم مصفا افزود: از این نویسنده لاهیجانی تاکنون بیش از ١٣٠٠ مقاله، ٦٠٠مطلب، شعر طنز در نشریات محلی، منطقه‌ای و کشوری (اطلاعات، اعتماد، آفتاب یزد) و ماهنامه گیله وا، پادنگ، ادبیات داستانی، بام سبز، پیک خزر و گیلان امروز منتشر شده است.
وی گفت: کتاب لاهیجان در نگاهی دیگر اثر شجاع شجاع الدین طایفه است و در این کتاب عناوینی، چون موقعیت شهر لاهیجان و وجه تسمیه آن، کشاورزی، معماری، دانشگاه‌ها، نژاد‌ها، باور و گویش، اداب و رسوم، لاهیجان از زبان امار، رخداد‌های لاهیجان در گذشته، وکلای لاهیجان و بسیاری دیگر از مباحث مربوط به شهر لاهیجان با تلاش این محقق در مدت یکسال و نیم جمع اوری و تدوین شده است.
مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد:کتاب لاهیجان در نگاهی دیگر در سال ۱۳۹۰ از سوی انتشارات میر ماه تهران به چاپ رسیده است و ویژ گی این کتاب نسبت به سایر کتاب‌هایی که تاکنون در مورد لاهیجان نوشته شده این است که این کتاب سیمای لاهیجان را از سال ۱۳۰۰ به بعد بررسی می‌کند.

انتهای پیام / ق

 

از نویسنده و روزنامه نگار پیشکسوت لاهیجانی قدردانی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.