قدردانی استاندار گیلان از دانش آموز تالشی رتبه نهم کنکور

استاندار گیلان از دانش آموز تالشی، رتبه نهم کنکور سراسری با اهدای لوح سپاس و هدایا قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مصطفی سالاری استاندار گیلان در دیدارصمیمانه با آرمان زینالی دانش آموز تالشی که رتبه نهم کشور و رتبه اول منطقه ۳ کنکور سراسری در گروه علوم تجربی را از آن خود کرده بود، با اهدای لوح سپاس و هدایا قدردانی کرد و گفت: تربیت جوانان متخصص و متدین رمز توسعه و بالندگی کشور است.

استاندار گیلان افزود: جوانان آینده سازان جامعه اند، بنابراین موفقیت روز افزون جوانان در زمینه‌های مختلف می‌تواند در سازندگی و توسعه هرچه بیشتر کشور موثر باشد.

مصطفی سالاری بر علم آموزی همراه با تربیت دینی- اسلامی تاکید کرد و افزود: علاوه برعلم آموزی و تخصص باید اخلاق مدار نیز باشیم.

وی همچنین در این دیدار صمیمانه ضمن بیان خاطرات دانشجویی خود، دوران دانشجویی را فرصتی مناسب برای تجربه اندوزی و کسب مهارت زندگی دانست.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد: زندگی دانشجویی در خوابگاه به نوعی کلاس درس زندگی است که می‌توان در کنار گویش‌ها و قومیت‌ها حس ملی را پروراند و مهارت زندگی کسب کرد.

همچنین در این دیدار صمیمانه آرمان زینالی دانش آموز تالشی دارنده رتبه نهم کشور و رتبه اول منطقه ۳ کنکور سراسری در گروه علوم تجربی گفت: مطالعه و تلاش رمز موفقیت وی در کنکور سراسری بوده است.

وی با بیان اینکه متولد ۱۳۷۹ است و همه مقاطع تحصیلی خود را در تالش سپری کرده است افزود: در هیچ کلاس تقویتی خارج از کلاس درس مدرسه شرکت نکردم و فقط از لوح‌های آموزشی استفاده کردم و حاصل تلاش و کوشش خود را گرفتم.

آرمان زینالی با بیان اینکه از سال دوم دبیرستان برای موفقیت در کنکور برنامه ریزی کردم تصریح کرد: قرار است در رشته پزشکی دانشگاه تهران تحصیل کنم.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: برای موفقیت نیاز به کار یا اقدام خاص نیست بلکه می‌توان با تلاش و کوشش به موفقیت دست یافت.

 

انتهای پیام/م.ع

تجلیل استاندار گیلان از دانش آموز تالشی رتبه نهم کنکور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
استاندار به جای اینکه فکر رفع مشکلات مردم باشه از رتبه کنکور دفاع میکنه.تو فکر استانت بودی یک کاری میکردی همه بچه های استان مدرسه بروند نه اینکه مردم رو با یک رتبه کنکوری سرکار بذارین