کمک مدارس سمپاد به مدارس عادی

رئیس مرکز ملی استعداد‌های درخشان گفت: مدارس سمپاد می‌توانند به مدارس عادی و فاقد امکانات آموزشی لازم جهت تعلیم و تربیت دانش آموزان کمک شایانی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاطمه مهاجرانی، رئیس مرکز ملی استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه ریزی در مدارس سمپاد می بایست با هدف تربیت انسان متعهد، مسئولیت پذیر، خلاق و مهارت محور صورت پذیرد.

وی افزود: آگاهی از نیازمندهای کشور در علوم مختلف و شناساندن آن به دانش آموزان برای انتخابی آگاهانه، می تواند مانعی برای ایجاد خلاهای علمی و تخصصی در آینده باشد.

مهاجرانی بیان داشت: با توجه به فضاها و امکانات مناسبی که در مدارس سمپاد وجود دارد، این مدارس می توانند به مدارس عادی و فاقد امکانات آموزشی لازم جهت تعلیم و تربیت دانش آموزان کمک شایانی کنند.

رئیس مرکز ملی استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان وزارت آموزش و پرورش دستاوردهای آموزش و پرورش بهبهان در زمینه علمی، فرهنگی و ورزشی را مایه افتخار خواند و عنوان کرد: همراهی و حمایت مدیریت آموزش و پرورش، توانمندی و ظرفیت بالای دبیران و دانش آموزان بهبهان از عوامل بسیار مهمی هستند که می توانند موفقیت و پیشرفت همه جانبه را در سطوح بالاتر به همراه داشته باشند و بر همین اساس می توان طرح "خانه علوم" را در این شهرستان اجرا کرد.

وی در پایان گفت: نقش دانش آموزان مدارس سمپاد در توسعه کشور بنیادین بوده، که نماد بارز آن در کسب رتبه های ارزنده در المپیادها و جشنواره های علمی مانند جشنواره خوارزمی و علوم و فناوری نانو آشکار می شود.

انتهای پیام/م

بازدید رئیس مرکز ملی استعداد‌های از مدارس سمپاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.