نسخه بتای اندروید ۹ برای سامسونگ این هفته منتشر می‌شود

کمپانی سامسونگ این هفته تأیید کرد که نسخه بتای اندروید ۹.۰ Pie را تا آخر این هفته منتشر خواهد کرد.

نسخه بتای اندروید 9 برای سامسونگ این هفته منتشر می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامسونگ تبلیغ گوشی تاشوی خود را در صفحه رسمی فیس‌بوک خود، با تغییر لوگوی خود از حالت عادی به شکل تا شده انجام داد. تصور می‌شود که دوستداران تکنولوژی باید منتظر معرفی قریب‌الوقوع یک گوشی باشند که احتمالا در کنفرانس توسعه دهندگان 2018 سامسونگ اتفاق خواهد افتاد. این مراسم قرار است در روزهای هفتم و هشتم نوامبر (16 و 17 آبان) برگزار شود.

در همین راستا، اپلیکیشن رسمی کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ اعلام کرده است که در این کنفرانس قرار است Galaxy UX جدید منتشر شود. این اپلیکیشن قرار است با نسخه بتای اندروید 9.0 Pie برای گوشی‌های سامسونگ منتشر شود. این خبر در حالی در فضای مجازی منتشر شد که هفته گذشته ساخت اندروید پای برای گوشی‌های سامسونگ روی Galaxy S9 فاش شده بود.

سامسونگ در گذشته برنامه‌های بتای زیادی را برای دستگاه‌های سامسونگ منتشر کرده بود اما آن‌ها را فقط برای تعداد محدودی از کاربران خود نگه می‌داشت. پس اگر به دنبال این هستید که جزوی از برنامه بتای سامسونگ باشید، باید مطمئن شوید که اخبار کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ را دنبال می‌کنید. به طور معمول، سامسونگ برنامه‌های بتای خود را در کره جنوبی، آمریکا و انگلستان اجرا می‌کند. البته، قوانین و مشمولیت در این برنامه بسته به منطقه دستگاه‌ها متفاوت خواهد بود.

گفته می‌شود UX جدید سامسونگ تغییر ظاهری در منو و تنظیمات خود خواهد داشت و حالت شب و رابط کاربری کاملا جدید برای برنامه‌های اولیه سامسونگ مانند تلفن، پیام کوتاه، ساعت و تقویم در نظر گرفته شده است. همچنین ژست‌های ناوبری جدید هم برای حالت تمام صفحه گوشی‌های سامسونگ طراحی شده است.

حال باید منتظر بمانیم تا کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ برگزار شود تا از برنامه‌ها و تغییراتی که این کمپانی برای محصولات خود در نظر گرفته، مطلع شویم.

نسخه بتای اندروید 9 برای سامسونگ این هفته منتشر می‌شود


بیشتر بخوانید: جزئیات جدیدی از گوشی تاشوی سامسونگ فاش شد


انتهای پیام/

اندروید 9 برای سامسونگ تا آخر این هفته منتشر می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.