اریک ترامپ: اوباما با پدرم مشکل شخصی دارد!

پسر دونالد ترامپ در اظهاراتی اعلام کرد باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا با پدرش مشکل شخصی دارد.

اریک ترامپ: اوباما با پدرم مشکل شخصی داردبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه خبری هیل، اریک ترامپ، پسر رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین این کشور با پدرش مشکل شخصی دارد.

پسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به شبکه خبری فاکس نیوز در حین پوشش خبری انتخابات کنگره این کشور اعلام کرد او (اوباما) یک مشکل شخصی دارد. او دستاوردهای پدرم را مرهون اقدامات خودش می‌داند.

باراک اوباما اخیرا اعلام کرد که او باعث رشد اقتصادی فعلی در آمریکا است و این رشد در دوران ریاست جمهوری وی شروع  شده است. با این حال ترامپ و دیگر محافظه‌کاران با رد اظهارات اوباما اعلام کردند شرایط اقتصادی فعلی به طور اساسی تحت حکومت جمهوری‌خواهان بهبود یافته است.

پسر رئیس جمهور آمریکا در ادامه مصاحبه با فاکس نیوز مدعی شد در سخنرانی‌های انتخاباتی امسال شور و شوقی را شاهد بودید که در دوران اوباما خبری از آن نبود. اریک ترامپ گفت مردم خواهان پیشرفت کشور هستند. او افزود آنها می خواهند در این کشور شاهد موفقیت و پیروزی باشند.

رئیس جمهور سابق آمریکا در جریان تبلیغات انتخابات میان دوره‌ای کنگره امسال برای حمایت از دموکرات‌ها سخنرانی‌های انتخاباتی صورت داد این در حالیست که ترامپ به نفع جمهوری‌خواهان تبلیغ می‌کرد.

اوباما در سخنرانی روز یکشنبه اعلام کرد که انتخابات امسال کنگره احتمالا مهمترین انتخابات زندگی او است و حتی از انتخابات سال 2008، که در آن برای اولین بار به عنوان رئیس جمهور آمریکا برگزیده شد، مهمتر است.

اوباما از منتقدان جدی رئیس جمهور فعلی آمریکا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ژاله
۱۷:۳۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
من فک کنم ترامپ با بیل کیلینتون مشکل داره ها
آخرین اخبار