تعمیرات دوره‌ای واحد شماره یک گازی نیروگاه نکا انجام شد

واحد شماره یک گازی نیروگاه شهیدسلیمی نکا که به منظور انجام بازدید دوره‌ای از مدار خارج شده بود، پس از چهار روز کار فشرده مجدداً به شبکه سراسری پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نعمتی مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: واحد شماره یک گازی نیروگاه شهیدسلیمی نکا با ظرفیت تولید ۱۳۷.۶ مگاوات که به منظور انجام بازدید دوره‌ای ۲ هزار ساعته از مدار خارج شده بود، پس از چهار روز کار فشرده مجدداً به شبکه سراسری پیوست.

وی افزود: این تعمیرات شامل بررسی ولو‌های هیدرولیکی گاز و گازوییل و EHC، سیستم‌های هیدرولیک و روانکاری، بازدید و تست سیستم‌های شعله بین اتاق‌های احتراق، جرقهزن چمبر‌ها و ترموکوپل‌های خروجی توربین و سیستم کنترل، بازدید و کالیبره تجهیزات اندازه گیری مرتبط در فرایند تولید و بازدید و تست تجهیزات سیستم اعلام حریق بود.

مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: سرامیک‌های اتاق احتراق، پره‌های ثابت و متحرک توربین، فیلر زنی پره‌های متحرک و در قسمت تاسیسات جانبی: شستشو و بازدید از تمامی تجهیزات مکانیکی از قبیل: ولوها، پمپها، فنها، سیستم‌های روانکاری، سوخت رسانی و CCW تعمیراتی انجام شده دربخش مکانیک بود.

نعمتی افزود: این تعمیرات و تعویض لوله‌های دیواره بویلر با همت کارشناسان داخلی و متخصصان نیروگاه انجام شد.

انتهای پیام/آ

واحد یک بخاری نیروگاه نکا مجددا وارد مدار تولید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار